خبرگزاری کار ایران

سسما: می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم/ ایتالیا شانس قهرمانی یورو است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۹۸

یوسو سسما درباره بازی مقابل پرسپولیس تهران گفت: بازی مقابل پرسپولیس آسان نیست اما ما تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز را بدست آوریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یوسو سسما، مربی تیم فولاد خوزستان از همکاری با جواد نکونام صحبت می‌کند و تیم ملی فوتبال ایتالیا را در مسابقات یورو ۲۰۲۰ یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی می‌داند. مشروح صحبت‌های سسما را در ادامه می‌خوانید:

عملکرد فولاد در فصل جاری را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 عملکرد تیم واقعاً خوب است و ما می‌خواهیم این سطح را تا پایان فصل حفظ کنیم.

زندگی در ایران و اهواز چگونه است؟ آیا راضی هستید و آیا در آینده پیشنهادات تیم‌های دیگر ایران را می‌پذیرید؟

زندگی در ایران مسلما کاملاً متفاوت‌تر از اسپانیاست، اما من با این فرهنگ و شیوه زندگی سازگار هستم. من در رسیدن به اهدافمان در فولاد متمرکز شده‌ام و با پایان این فصل درخصوص آینده فکر می‌کنم.

کار با جواد نکونام چگونه است؟ با توجه به اینکه سرمربی تیم فولاد جوان است، نظر شما در مورد کار و تکنیک او چیست؟ 

بسیاری نمی‌توانند این تیم را کنترل کنند. من وقتی او در اسپانیا فوتبالیست بود با او کار کردم بنابراین ما خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم و کار با هم بسیار آسان و دوست داشتنی است.

وضعیت تیم ملی فوتبال اسپانیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امسال اسپانیا تیم بسیار جوانی دارد و فکر می‌کنم این اولین قدم برای جام جهانی بعدی است. 

عملکرد لوئیز انریکه را روی نیمکت تیم ملی اسپانیا چطور می‌بینید؟ او در این مسابقات بازیکنی از رئال مادرید دعوت نکرد و از این نظر مورد انتقاد قرار گرفت.

من فکر می کنم که او بازیکنان را بهتر از دیگران می‌شناسد و سعی دارد بهترین‌ها را برای تیم ملی ما به ارمغان بیاورد.

فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان یورو شود؟

به نظرم، فرانسه بلژیک و ایتالیا شانس‌های قهرمانی بودند که تیم‌های بسیار خوبی دارند و آنها می‌توانستند در این جام تا فینال پیش بروند که بلژیک و فرانسه حذف شدند و اکنون ایتالیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

بازی هفته بیست و ششم مقابل پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

پرسپولیس تیم بسیار خوبی است، بازیکنان باکیفیتی دارند و برای قهرمانی می‌جنگند که همین موجب می‌شود تا مسابقه آسانی برابر آنها نداشته باشیم. ولی بعد از آخرین بازی، باید یک بازی خوب داشته باشیم و سعی کنیم سه امتیاز را بدست آوریم. البته که می‌توانیم. ما برابر هر تیمی از لیگ برتر می‌توانیم پیروز شویم، اما مشکلات پیروزی در مصاف با چنین تیم‌های بزرگی را می‌دانیم. گاهی اوقات جزئیات بسیار کوچک می‌توانند یک نتیجه را تغییر بدهند.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز