خبرگزاری کار ایران

گرت ساوتگیت: کار سختی برای انتخاب ترکیب انگلیس دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۶۵

سرمربی تیم ملی انگلیس از کار سخت خود برای انتخاب ترکیب این تیم گفت.

به گزارش ایلنا، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی ۴ بر صفر این تیم در برابر اوکراین و بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ گفت: بازیکنان فوق العاده کار کرده اند. حس عجیبی دارد. من به فکر بازیکنانی هستم که آن ها را به زمین نفرستادیم: کانر کودی، بن چیلول، سم جانستون و آرون رمزدیل ها کسانی هستند که عامل موفقیت این تیم محسوب می شوند. روحیه درون گروهی شگفت انگیز است. هر کسی در ترکیب قرار می گیرد، وظایف را به خوبی انجام می دهد و کسانی هم که داخل زمین نیستند، ذهنیتی عالی دارند. واقعا کنار گذاشتن ۳ نفر از لیست روز بازی دشوار است و من انرژی زیادی صرف این کار می کنم چون هیچ کدام از آن ها شایسته بیرون ماندن از ترکیب نیستند. مهم ترین چیزی که در سر دارم، تلاش برای مراقبت کردن از این بچه هاست. 

وی افزود:  آن ها در تمرینات تمام توان خود را به کار می گیرند و بیرون گذاشتن کسی به معنی آن نیست که آن ها در این سطح نیستند، بلکه ما باید تصمیم گیری کنیم. ما باید بر اساس بازی و سیستم خودمان، تصمیماتی بگیریم. همه بازیکنان حیرت انگیز کار کرده اند. 

سرمربی انگلیس اظهار داشت: سه نیمه نهایی ظرف سه سال، شگفت انگیز است. می دانم الان در خانه چه خبر است و مردم در حال لذت بردن از این لحظات و خوش گذرانی هستند. ما می خواهیم گامی رو به جلو برداریم. این برای کشور ما فوق العاده است که در ومبلی یک نیمه نهایی خواهیم داشت. همه اشتیاق زیادی برای آن بازی خواهند داشت.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز