خبرگزاری کار ایران

غلامی: یک فکری به حال این فوتبال کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۰۳

مدافع تیم استقلال تهران درباره دیدار مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عارف غلامی پس از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: خسته نباشید به هر دو تیم و خصوصا کادرفنی و تیم خوب آلومینیوم اراک. همانطور که دیدید بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و ما امشب به آن نقطه رسیدیم که همه باور کنند حق خوردنی است. نه حق گرفتنی است نه دادنی! نمی‌دانم تا چه زمانی باید این شرایط را تحمل کنیم. در یک فصل چندین بار این اتفاق به ضرر تیم ما افتاده. ما همیشه گفتیم این اتفاقات سهوی بوده. اما نمی‌دانیم چه باید کنیم.

او در ادامه گفت: ما به جایی رسیدیم که نمی‌دانیم چه باید کنیم. با خودی و غیرخودی و مسائل غیرفنی و ... باید بجنگیم. این تیم پر از بازیکنان جوان است. بازیکنان ٢٢-٢٣ ساله هفت سال دیگر که بزرگتر تیم شدند باید چه رفتاری را برای نسل آینده به جا بگذارند. ما باید تا کی با سر و صدا به دنبال تغییر رای قاضی باشیم؟ تا کی با سر و صدا به دنبال امتیاز باشیم. اصلأ نمی‌دانم باید چه کنیم. کادرفنی و بازیکن تلاش خود را می‌کند اما نمی‌دانم چطور باید با این مشکلات جنگید.

مدافع استقلال با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه گفت: آن را که دیگر نمی‌دانم باید چه بگویم. خیلی شفاف است برای هواداران و بهتر است که ما دیگر حرف نزنیم تا موضوع لوث شود. یک موضوع دیگر هم هست که دیدیم کنایه می‌زنند که از بهانه‌های خودتان قوی‌تر باشید. ما از بهانه‌ها قوی‌تر باشیم اما از این مسائل غیرفوتبالی چطور قوی‌تر باشیم؟  داور وقتی گل صحیح را نمی‌دهد چه کنیم؟ من نمی‌دانم و یک فکری به حال این فوتبال کنید. به جایی رسیدیم که از این فوتبال زده شدیم. من عارف غلامی ٢٣ ساله دارم از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده می‌شوم. فوتبال برای خیلی‌ها زندگی است اما ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز