خبرگزاری کار ایران

پاداش 2 میلیاردی به ماشین سازی در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۰۰

مالک باشگاه ماشین سازی در جلسه صمیمانه با اعضای تیم قبل بازی با سپاهان خواستار انجام بازی شرافتمندانه و کسب نتایج آبرومند برای باشگاه ریشه دار و قدیمی ماشین سازی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، یونس قربانی مالک و مدیرعامل باشگاه امروز ضمن حضور در هتل محل اقامت تیم در اصفهان و صرف ناهار با اعضای تیم در یک محیط صمیمانه، طی صحبت‌هایی در جمع بازیکنان و کادر فنی ضمن اعلام این خبر گفت: حمایت کامل از کادر فنی و بازیکنان بعنوان سرمایه های باشگاه از اولویت‌های هیئت مدیره باشگاه بوده و باشگاه متعهد به حمایت از مجموعه و اجرای تعهدات خویش میباشد.

وی افزود: کلیه اعضای تیم  حتی در صورت کسب تساوی در این بازی هم  پاداش دریافت خواهند کرد.

مالک ماشین سازی در ادامه گفت: خوشبختانه برخی از موانع پیش رو برداشته شده و در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات مالی و ...،حل خواهد شد.

قربانی در پایان گفت: حیثیت و آبروی همه ما در گرو تلاش صادقانه و حرکت در مسیر انجام  مطلوب وظایف محوله با حداکثر توانمندی برای سربلندی و موفقیت باشگاه ماشین سازی بعنوان شناسنامه و هویت ورزش تبریز و آذربایجان میباشد.

گفتی است، سبزقبایان ساعت21:15 دقیقه امشب به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز