خبرگزاری کار ایران

عمران زاده: استرس مصدومیت داریم؛ دربی نفتی‌ها حساسیت بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۸۷

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از دیدار نفت مجسد سلیمان برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا یک بازی سخت با تیم صنعت نفت آبادان داریم که قابل احترام هستند؛ نتایج خوبی در نیم فصل اول کسب کردند و بازیکنان و سرمربی و کادرفنی خوبی دارند. هفته پیش هم سه امتیاز خوبی کسب کردند و جایگاهشان را در جدول تثبیت کردند، در بازی مقابل پیکان هم ما می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم که این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: این بازی از این نظر حساس است که دربی نفتی‌هاست و ما متاسفانه زمان کمی برای تمرین و ریکاوری داشتیم که این هم از بی مهری سازمان لیگ بود. بازی های فشرده باعث شد که ریکاوری و تمرین خوبی نداشته باشیم اما این دلیل نمی شود که فردا تلاش نکنیم. آقای فکری برنامه هایی برای این بازی دارند که به امید خدا فردا بازیکنانمان در زمین انجام می دهند تا سه امتیاز را کسب کنیم و آن را هم به مردم خوب مسجد سلیمان تقدیم کنیم و هم خودمان را در جدول تثبیت کنیم.

عمران زاده درباره هدف تیم نفت برای بازی فردا گفت: کل هدفمان این است که فردا یک بازی قابل قبولی را مثل مسابقات قبلی که پله پله رو به جلو بوده انجام بدهیم، امیدوارم که بدشانسی هم از تیم ما دور شود که سه امتیاز را کسب کنیم و با خیال راحت فصل را ادامه بدهیم.

او درخصوص غایبان مسجد سلیمان برای این بازی گفت: خداراشکر مصدوم نداریم اما با این فشردگی مسابقات امکان دارد که این اتفاق بیفتد، کلا استرس داریم به خاطر فشردگی مسابقات. حاج آقا تدابیری دارند تا بچه ها انجام بدهند. تنها عباس عسگری را به دلیل کرونا در اختیار نداریم که امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره کنار ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز