خبرگزاری کار ایران

واسعی: کادرفنی سابق تراکتور علاقه‌ای به حضور من در تیم نداشت/ فرصت پیدا کنم محبت هواداران را جبران خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۵۹

هافبک تیم تراکتور امیدوار است بتواند توانایی‌هایش را زیرنظر کادرفنی جدید این تیم به هواداران نشان دهد.

سعید واسعی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌اش با تراکتور، اظهار داشت: هنوز تکلیفم مشخص نیست اما برای اینکه فرم بدنی‌ام را از دست ندهم با تمام وجود تمریناتم را اختصاصی دنبال کردم. آنهایی که با من کار کردند می‌دانند نه اهل حاشیه هستم نه اهل دعوا. بعد از پایان محرومیتم با قدرت در تمرینات حاضر شدم و برای جبران عقب افتادگی‌ام تمرینات بیشتری انجام دادم. ابتدا فکر می‌کردم مشکل بازی نکردنم مسائل فنی است و قصد داشتم با انگیزه و تمرینات بیشتر خودم را نشان بدهم اما وقتی از تیم کنار گذاشته شدم فهمیدم کلاً  کادرفنی سابق به من علاقه‌ای ندارند در حالیکه نیم فصل با هم صحبت کردیم و گفتم من به دنبال نشان دادن توانایی‌هایم هستم اگر به سبک بازی‌ام علاقه ندارید به تیم دیگری منتقل شوم و کاش همان موقع می‌گفتند که من را نمی‌خواهند.

وی افزود: گذشته دیگر گذشته، امیدوارم در دوران جدید بتوانم دوباره لطف هواداران و مردم تبریز را جبران کنم. در این مدت با پیام‌ها و صحبت‌هایشان به من انگیزه دادند که از تمرین دست نکشم و با انگیزه به کارم ادامه بدهم. به عنوان بازیکن تحت قرارداد تراکتور هستم اگر مرا بخواهند با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود و تمام تمرکزم روی مسائل فنی است. می‌خواهم در فوتبال پیشرفت کنم نه در حواشی.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم در هفته‌های باقی مانده تراکتور نتایجی کسب کند که دل هواداران و مردم تبریز شاد شود. مردم تبریز با هر بُرد ما شاد می‌شوند و روی تیم تعصب خاصی دارند. حیف که به خاطر کرونا، از حضور آنها در ورزشگاه محروم شدیم و فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم نداشتم.

واسعی در پایان گفت: سال پیش‌رو برای آینده فوتبالی‌ام خیلی مهم است و مطمئنم روزهای خوبی پیش‌رو دارم. من به خودم و خدایم اعتقاد دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز