خبرگزاری کار ایران

جانملکی: نمی‌توانم احساسم را از گلزنی برای نساجی بیان کنم/ مقابل پیکان هم فقط برای برد به زمین می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۳۰

نساجی با پیروزی در برابر ماشین سازی موفق شد شرایط بهتری در جدول پیدا کند ولی شاگردان الهامی برای اینکه از انتهای جدول جدا شوند نیاز به سه امتیاز دیدار با پیکان دارند.

امیرجانملکی در گفتگو با ایلنا در مورد گلزنی مقابل ماشین سازی و پیروزی در این بازی گفت: بازی سختی برای ما و سه امتیازش خیلی حساس بود. خدا را شکر می‌کنم که موفق به پیروزی شدیم چون نسبت به شرایط جدول مان باید این اتفاق    حتما می‌افتاد و پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود.

او در مورد اینکه نساجی روی نوار پیروزی افتاده است ادامه داد: کادرفنی جدید از وقتی  به تیم ما کمک کرده و توانسته به خوبی بچه ها را دور هم جمع کند و موفق شدیم از شرایط سختی که داشتیم خارج شویم. اگر بتوانیم در دیدار با پیکان هم سه امتیاز را بگیریم خیلی شرایط‌مان بهتر می‌شود.

این بازیکن در مورد گلزنی در این دیدار گفت: گل زدن همیشه لذت بخش است و اولین بازی بود که در پست تخصصی خودم یعنی دفاع وسط به میدان رفتم و اینکه من توانستم گل بزنم زحمات بچه ها بود. این اولین گل من برای نساجی بود و خیلی خوشحال شدم نمی توانم احساسم را بگویم.

جانملکی در مورد اینکه در این دیدار دو دفاع وسط یعنی خودش و حامد شیری برای نساجی گل زدند گفت: هم من و هم آقا حامد خیلی در این بازی خوب بودیم و گل زدیم گرچه همه بچه ها عالی کار کردند. مهم نیست چه کسی  گل می زند مهم   سه امتیاز است ولی اینکه به عنوان دفاع وسط آمدیم و گلزنی کردیم واقعا خیلی خوشایند است و خدا را شکر به تیممان کمک کردیم.

وی که نوه عزت جان ملکی است و خانواده ای فوتبالی دارد در این خصوص گفت: خانواده ما کلا فوتبالی است. عموی من یعنی علی جان ملکی کاپیتان پاس بوده و پدربزرگم را هم همه می شناسند و در تیم تاج بازی میکرده این موضوع باعث افتخار من است و هر جا میروم نام آن ها  پشت سر من است و من هم توانستم کمی اسم‌شان را زنده کنم.

جانملکی در پایان در مورد دیدار بعدی با پیکان افزود: بازی حساسی با پیکان داریم و با توجه به نزدیک بودن امتیازات دو تیم در جدول امتیاز این دیدار خیلی برایمان مهم است و مطمئنا برای برد می رویم و انشاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز