خبرگزاری کار ایران

حسین بادامکی در گفتگو با ایلنا:

هنوز هیچ پاسخی به اعتراض ما داده نشده است/ انتخاب این داور روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۱۷

سرپرست تیم پدیده در خصوص علت اعتراض این باشگاه به داور دیدار این تیم با سایپا توضیح داد.

حسین بادامکی سرپرست تیم پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور بیان کرد: بازی سختی بود. ما درحالی در برابر تیم خوب تراکتور قرار گرفتیم که از دقیقه 20 این بازی ده نفره شدیم و 70 دقیقه در برابر این تیم با یک یار کمتر بازی کردیم. خدا را شکر با تلاش بازیکنان و غیرت آنها موفق شدیم تراکتور ار در خانه شکست دهیم و به یک سه امتیاز حیاتی در این بازی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص بازی این هفته پدیده تیم برابر سایپا گفت: سایپا تیم قابل احترام و شایسته ای است و این رتبه شایسته این تیم نیست. اما همیشه بازی در برابر تیم های ته جدولی به مراتب سخت تر از بازی در برابر تیم های صدر جدولی است. چرا که این تیم ها چیزی برای از دست رفتن ندارند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن پای به میدان خواهند گذاشت. مطمئنا ما برای کسب سه امتیاز این دیدار به تهران می‌رویم. 

سرپرست تیم پدیده درباره اعتراض این باشگاه به داور دیدار این تیم با سایپا اظهار داشت: ما اعتراض خود را نسبت به داور این دیدار اعلام کردیم ما تاکنون هیچ خبری نشده است. امیدوار هستیم تا کمیته داوران تصمیمی را اتخاد کند که کسی متضرر نشود. ما در این فصل بارها و بارها از داوری متضرر شده ایم.

وی افزود: داور این بازی قبلا در بازی های ما اشتباهاتی را انجام داد که به شدت تاثیر گذار بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی روی تیم ما تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود ما با ذهنیت منفی درباره داوری وارد زمین شویم و همین موضوع روی بازی ما اثر گذار خواهد بود به همین خاطر ما نسبت به انتخاب ایشان اعتراض کردیم اما هیچ خبری نشده است.

بادامکی در پایان در مورد جایگاه پدیده در انتهای لیگ بیستم گفت:‌ما در این فصل درگیر حواشی بسیاری شدیم که مسلما این اتفاقات روی نتیجه گیری ما تاثیر گذار بوده است. خدا را شکر با شروع سال جدید شرایط تیم تغییر کرده است ما روند خوبی را داشته ایم. اما پیش بینی در این خصوص کمی سخت است اما ما به دنبال آن هستیم که در پایان فصل در بین هشت تیم برتر قرار بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز