خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی: بازی سختی در برابر سایپا خواهیم داشت / امیدوارم که همه تیم ها در راستای عدالت برای هدف خود تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۷۳

مربی پدیده معتقد است این تیم در برابر پدیده کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد نوازی مربی پدیده مشهد در خصوص بازی این تیم در برابر سایپا تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با سایپا یک بازی سخت است هرچند ما روز شنبه یک بازی سخت در برابر تراکتوری داشته ایم که تیمی جوان و با انگیزه ای را در اختیار دارد. ولی خوشبختانه بعد از اینکه تیم ده نفره شد بازیکنان ما خیلی خوب تلاش کردند و جنگیدن و عملکرد دفاعی خوبی را داشتند و توانستیم در این بازی برنده شویم تا با خیال آسوده تری به بازی با سایپا فکر کنیم. 

وی افزود: سایپا در تلاش است که در لیگ بماند و با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز به برد دارند و همین شرایط را سخت خواهد کرد. امیدوار هستم شاهد بازی زیبا از طرف هر دو تیم باشیم.

نوازی در خصوص اعتراض این تیم به داور دیدار با سایپا گفت: امیدوارم که همه تیم ها در راستای عدالت برای هدف خود تلاش کنند و  امیدوارم چیدمان داوران توسط فدراسیون و کمیته داوران در بازی ها با توجه به اینکه به آخر فصل نزدیک می‌شویم و مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است به صورتی باشد که تیمی ضرر نکند و شائبه ای به وجود نیاید.  

وی خاطرنشان کرد: ما اول فصل از لحاظ داوری بسیار ضربه خوریم چرا که داورانی که برای بازی های ما انتخاب می‌شدند با تجربه نبودند.  امیدواریم برای دیدار ما در برابر سایپا داور خوبی انتخاب شود هر چند ما نسبت به تیم داوری این دیدار اعتراض کردیم و  امیدوارم به درخواست ما توجه شود و آن را مورد بررسی قرار دهند تا در پایان بازی حواشی در این خصوص به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز