خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی در گفتگو با ایلنا:

بازی با نفت مسجد سلیمان دربی ندارهاست/ در جنگی نابرابر با سایر تیم‌ها قرار داریم/ می‌توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۸۰

سرمربی صنعت نفت امیدوار است سازمان لیگ در فصل بعد برنامه بهتری را برای برگزاری رقابت‌ها ارائه دهد.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیمش در برابر سایپا بیان کرد: بازی با سایپا با توجه به اینکه در جدول نزدیک به هم بودیم برای هر دو تیم حائز اهمیت بود تا بتوانند در این بازی پیروز شوند مخصوصا برای ما که فاصله خود را با این تیم بیشتر کنیم و بعد از مدت‌ها بتوانیم به برد دست پیدا کنیم. با توجه به برگزاری اردو در تهران امیدوار بودیم که در 7 بازی باقی مانده خود مخصوصا در برابر سایپا بهترین نتایج را کسب کنیم.  سایپا به دنبال آن بود که حداقل امتیاز را کسب کند. اما بازیکنان ما در نیمه دوم مصمم بودند که در این بازی به برد برسند و خدا را شکر با تلاش بازیکنان به 3 امتیاز ارزشمند رسیدیم.

وی در مورد بازی صنعت نفت در برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی ما با نفت مسجد سلیمان به نوعی دربی ندارهاست. این دو تیم متعلق به شهرهای هستند که نیمی از بنزین و گاز ایران و حتی خاورمیانه را تامین می‌کنند اما متاسفانه این شهرها و این دو تیم مردمی از لحاظ مالی همیشه مشکل داشتند. با توجه به اینکه هر دو باشگاه از یک جا تامین می‌شوند اما در انجام کارهای اداری آنها بهتر عمل کردند و زودتر پول خود را گرفتند که اگر این اتفاق برای ما رقم می‌خورد اکنون شرایط ما طور دیگری بود. 

سرمربی صنعت نفت در مورد عملکرد ضعیف مهاجمان صنعت نفت در چند بازی اخیر اظهار داشت: متاسفانه در بخش حمله یک مقدار کم دقتی میکنیم. امیدواریم با توجه به اینکه هفته‌ها گل نمی‌زدیم و این نگرانی بازیکنان را بیشتر کرده بود و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده بود با توجه به برگزاری اردو تهران و عملکرد مهاجمین در بازی‌های دوستانه و همچنین برد روحیه بخش در برابر سایپا این مشکل مرتفع گردد و گلزنی کنیم  تا بازیکنان از زیر این بار روانی خارج شوند.

او در خصوص مصدومین صنعت نفت و تاثیر آن روی عملکرد این تیم گفت: مطمئنا ما در نیم فصل دوم بازیکنان زیادی را از دست دادیم از جمله مهدی زبیدی، رحیم زهیوی وحسن بیت سعید. متاسفانه دو نفر اول فصل را از دست دادند و بیت سعید نیز مدتهاست درگیر مصدویمت است. در این بازی دقایق از او استفاده کردیم اما از نظر بدنی هنوز آماده نیست. امیدواریم در بازی های آینده از تمامی بازیکنان خود بتوانیم استفاده کنیم.

وی در مورد برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان فصل و فشردگی مسابقات اظهار داشت: فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که در فصل آینده اتفاقاتی که در این دوفصل رخ داد صورت نگیرد. واقعا تیم‌ها به صورت فشرده و در جنگی نابرابر دارند بازی می‌کنند. ایران مثل اروپا نیست که بعد مسافت‌ها کم باشد و امکانات به صورتی نیست که بتوانیم شرایط را جوری مهیا کنیم که به فاصله هر 4 روز یک بازی انجام شود. شرایط آب و هوایی به ما این اجازه را نمی‌دهد که بتوانیم تمرین کنیم. اکنون دمای آبادان 50 درجه است و تمرین و بازی کردن در این ایام برای ما سخت است حتی یک زمین مساعد نداریم که بتوانیم تمرین کنیم.  همین موضوع مصدومیت ها را بیشتر می‌کند. 

پورموسوی در انتها درخصوص اینکه آیا فصل بعد نیز در آبادان خواهد ماند بیان کرد: من فکر می‌کنم این 6 بازی آخر می‌تواند این دلگرمی را در مجموعه باشگاه از کادرفنی تا هواداران ایجاد کند تا ان‌شاالله شرایط مهیا بشود تا بتوانیم کاری که امسال شروع کردیم را با حمایت مالی و جذب بازیکنان مورد نظر و تمدید قرارداد بازیکنان در فصل بعدی بهتر به انجام برسانیم. هرچند ما در همین فصل نیز می‌توانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم اما متاسفانه برخی از مشکلات این اجازه را به ما نداد.  امیدوارم با توجه به اینکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داریم بتوانیم تعامل کنیم و یک فصل دیگر در خدمت هواداران صنعت نفت و مردم خوب آبادان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز