خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۲۴

هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی به پایان رسید و به رسم هر هفته تیمی منتخب از برترین نفرات تیم‌ها تشکیل دادیم که توانستند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.

 

دروازه‌بان: حسین حسینی (استقلال)

حسینی در هفته‌های اخیر و در غیبت مظاهری به خوبی در دروازه استقلال قرار گرفته است و در دیدار حساس مقابل گل گهر هم به خوبی توانست با واکنش های به موقعش مانع باز شدن دروازه استقلال شود و مقابل حملات زهر دار گل گهری‌ها به خوبی ایستادگی کرد.

 

دفاع راست: سعید محمدفرد (سایپا)

در روز شکست سایپا مقابل صنعت نفت، مدافع راست این تیم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و اجازه نفوذ از سمت چپ خط حمله صنعت نفت را به این تیم نداد. او در نفوذها هم خطرناک ظاهر شد و توانست چند موقعیت ایجاد کند که مورد استفاده مهاجمان قرار نگرفت.

 

دفاع وسط: محمدحسین مرادمند (استقلال)

در روزهایی که درگیر مشکلات شخصی و ماجرای چک برگشت خورده‌اش است عملکردش در زمین بهتر از قبل شده و علاوه بر درخشش در بازی با پدیده، مقابل گل گهر هم عملکرد خیلی خوبی داشت و علاوه بر اینکه اجازه زدن ضربات سر اول را به مهاجمان گل گهر نداد، یک گل حساس هم به ثمر رساند.

 

دفاع وسط: محمد طیبی (صنعت نفت)

ایستادگی خوبی در مرکز خط دفاع تیمش مقابل سایپا داشت و از جناح او خطری روی دروازه حامد فلاح زاده ایجاد نشد. طیبی در این دیدار تک گل سه امتیازی تیمش را هم به ثمر رساند تا نقش اول سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای آبادانی‌ها ایفا کند.

 

دفاع چپ: امید نورافکن (سپاهان)

مدافع چپ سپاهان در دیدار مقابل فولاد بهترین بازیکن تیمش بود. اگرچه سپاهان در دیدار با تیم اهوازی نتیجه لازم را نگرفت و نتوانست سه امتیاز حساس بازی را به دست بیاورد ولی نورافکن در این دیدار بارها قطع توپ‌های به موقع و پاسکاری‌های خوبی داشت و در نفوذهایش هم موقعیت‌هایی ساخت که ساختار دفای فولاد اجازه تبدیل شدن آنها را به گل نداد.

 

هافبک دفاعی: محمد آبشک (فولاد خوزستان)

به خوبی در مرکز میدان توانست زهر حملات تیم سپاهان را دفع کرده و مانع بازیسازی هافبک‌های سپاهان از وسط زمین شود. آبشک 2 پاس کلیدی، 11 نبرد موفق، 7 قطع پاس و 21 بازیابی توپ برای تیمش داشت و توانست بهترین بازیکن تیمش لقب بگیرد.

 

هافبک هجومی: مهدی حسینی (آلومینیوم)

حسینی در دیدار مقابل ذوب آهن علاوه بر عملکرد خوب در طول 90 دقیقه بازی و ایجاد چند موقعیت روی دروازه این تیم، تک گل تیمش در این دیدار را هم به ثمر رساند که اگر دقایقی بیشتر از آن دفاع می‌شد برتری تیم منصوریان را رقم می‌زد.

 

هافبک هجومی: حسین مهربان (شهر خودرو)

برتری مقابل تراکتور در دیدار دشوار هفته بیست و چهارم از سوی پدیده یک نتیجه خیلی خوب بود که با درخشش چند بازیکن این تیم به دست آمد و حسین مهربان هم یکی از بهترین نفرات این تیم بود که علاوه بر ساخت چند موقعیت روی دروازه، یکی از دو گل تیمش را هم به ثمر رساند.

 

هافبک کناری: میلاد جهانی (ذوب آهن)

وینگر تیم ذوب آهن که این روزها در موردش شایعاتی مبنی بر مذاکره با سایر باشگاه ها شنیده می‌شود، ستاره تیمش در جریان بازی با آلومینیوم بود و نفوذهای خوبی روی دروازه این تیم داشت و در نهایت هم یک پاس گل بی نقص به دارکو بیدوف داد تا تیمش را از شکست نجات دهد.

 

هافبک کناری: امید عالیشاه (پرسپولیس)

در روزی که کار برای پرسپولیس گره خورده بود و داشت دو امتیاز حساس در رفسنجان جا می‌گذاشت، عالیشاه توانست با موقعیت سنجی خوب خودش و ارسال یک پاس به موقع برای مهدی عبدی او را با گلر حریف تک به تک کند و تک گل برتری بخش این تیم رقم بخورد.

 

مهاجم: امین قاسمی نژاد (پدیده)

قاسمی نژاد که نیم فصل هر چه تلاش کرد نتوانست از این تیم جدا شود، همچنان ستاره پدیده است و در ترکیب این تیم می‌درخشد. او نقش اول پیروزی با ارزش تیمش مقابل تراکتور بود که یک پاس گل برای مهربان ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

 

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز