خبرگزاری کار ایران

مهرداد بایرامی در گفتگو با ایلنا:‌

برد تراکتور از نان شب واجب تر بود/ مهم نتیجه گیری تیم است نه گلزنی من

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۳۸

مهاجم پدیده امیدوار است این تیم در بین 6 تیم برتر لیگ قرار بگیرد.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی پدیده مشهد و پیروزی این تیم در برابر تراکتور تبریز گفت: خدا را شکر میکنم که در یکی از مهم ترین بازی ها فصل موفق به کسب پیروزی شدیم.  این بازی برای ما با توجه به شکستی که در برابر استقلال داشتیم بسیار حیاتی بود و بردن این تیم برای ما مهم تر از نان شب بود تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم. 

وی افزود: بازی برای ما خیلی خست پیش رفت چرا که در دقیقه 20 علی نعمتی اخراج شد و ما 70 دقیقه در باربر تیم خوب تراکتور باید 10 نفره بازی می‌کردیم.  خوشبختانه موفق شدیم در این بازی در خانه پیروز شویم و توانستیم خود را از ته جدول جدا کنیم در میانه جدول قرار بگیریم. 

بایرامی در خصوص عدم گلزنی در برابر استقلال و تراکتور با توجه به موقعیت‌های که در اختیار داشت بیان کرد: من در پستی که آقای رحمتی برای من در نظر گرفته بازی میکنم و اکنون هافبک سمت راست هستم و در خط حمله بازی نمیکنم. در بازی با استقلال و تراکتور نیز چند موقعیت داشتم که می‌توانستم گلزنی کنم اما متاسفانه کمی بد شانس بودم . اما چیزی که اهمیت دارد این است که توانستیم در یک بازی سخت و ده نفره تراکتور را شسکت دهیم مهم نتیجه گیری است نه گلزنی من است.

وی در مورد بازی بعدی پدیده در برابر سایپا بیان کرد: همیشه بازی در برابر تیم های که در خطر سقوط قرار دارند و در پایان جدول هستند به مراتب سخت تر از بازی در برابر تیم های صدرنشین است.  چرا که این تیم ها در خطر سقوط قرار دارند و چیزی برای از دست دادند ندارند و با تمام وجود وارد میدان می‌شوند. تیم سایپا همیشه تیم با شخصیت و قابل احترامی است هر چند این فصل نتوانسته است نتایج لازم را کسب کند. امیدوار هستم سه امتیاز این بازی برای ما باشد تا بتوانیم جز 6 تیم برتر این فصل باشیم.

بایرامی در مورد شرایط پدیده بعد از حواشی که به وجود آمد اظهار داشت: من از نیم فصل که با درخواست آقای رحمتی به تیم اضافه شدم، پدیده یه هیچ وجه در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. مهدی رحمتی یک و تنها مشکلات تیم را دنبال کرد و به نظرم این در شان استان خراسان رضوی نبود که نماینده این استان چنین شرایطی را داشته باشد. خدا را شکر مشکلات تیم رفته رفته حل شد. خوشبختانه از سال جدید هیات فوتبال و شهردار مشهد و سایران مسئولین استان از تیم حمایت کردند و امیدوار هستم این حمایت ها ادامه دار باشد.

او در پایان در مورد رتبه پدیده در پایان فصل اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما این است که پدیده در پایان فصل در بین 6 تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد اما به نظرم با توجه به مشکلاتی که این فصل پدیده با ان دست و پنجه نرم می‌کرد کسب رتبه تک رقمی یک عملکرد خوب برای ما در این فصل باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز