خبرگزاری کار ایران

پاسخ اکبرپور به توهین مدافع ماشین سازی: به کسی ربطی ندارد که من کجا مربیگری کرده‌‎ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۱۰

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درخصوص اظهارات مدافع این تیم واکنش نشان داد.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با ایلنا درخصوص توهین حبیب گردانی به او پس از اینکه این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت، اظهار داشت: او به سرپرست تیم بددهنی کرده که در اختیار باشگاه گذاشتیم و ما با کسی مشکل نداریم که عقده داشته باشیم. هرکسی که سزاوار حضور در ترکیب باشد بازی می‌کند و فرقی نمی‌کند که چه کسی تعویض شود یا تعویض نشود که یک بازیکن به خاطر آن مشکل ایجاد کند.

او ادامه داد: من با او مشکلی نداشتم، این بازیکن حتی آن 5 سالی که به خاطر دوپینگ محروم بود هم زمین شخصی خودم را در اختیار او گذاشته بودم تا بدنش افت نکند؛ به خاطر یک بد دهنی در اختیار باشگاه گذاشتیم و باشگاه درباره او تصمیم گیری می کند.

اکبرپور درباره اینکه گردانی گفته او در تیم نونهالان استقلال مربیگری کرده، گفت: او در حدی نیست که جواب او را بدهم، من در لیگ یک و دو هم مربیگری کردم و به کسی هم ربطی ندارد که کجا مربیگری کردم او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. این باشگاه مدیر و بزرگ دارد و تصمیم گیرنده دارد که بگویند چه کسی باید در کجا باشد. 

سرمربی ماشین سازی در پایان عنوان کرد: بازیکنی که 5 سال از فوتبال محروم بوده لطف شده و در این تیم حضور دارد و باید قدر خودش بداند اما اینطور رفتار می‌کند. ما با کسی مشکل شخصی نداریم و در رختکن به مشکل وجود آوردند که در اختیار باشگاه قرار دادیم و چون به تمام مجموعه بی احترامی کرده باشگاه باید درباره او تصمیم گیری کند.

علیرضا اکبرپور همچنین درباره اظهارات گردانی مبنی بر مشکلات مالی و عدم دریافت پول، گفت: او از مدیریت قبلی پول گرفته و در این دوره مدیریت جدید هم پول گرفته است که از سایر بازیکنان بیشتر دریافتی داشته است. ایشان که می‌گویند پول نگرفته اند از باشگاه می‌خواهم که مدارک را منتشر کند و نشان بدهد که ایشان چه اندازه پول گرفته است. واقعا این بی انصافی است که نسبت به رفتار باشگاه بی اعتنایی می‌کند و این بی سابقه است. مدیریت جدید در دوره حضورش تاکنون دوبار به بازیکنان واریزی داشته که از این بابت از آنها متشکرم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز