خبرگزاری کار ایران

حامد فلاح زاده در گفتگو با ایلنا:

خوشحالم مقابل سایپا موفق به ثبت رکورد شدم/ دست هواداران صنعت نفت را می‌بوسم/ پایان فصل در خصوص ماندنم تصمیم میگیرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۱۱

سنگربان سابق سایپا از تقابل در برابر تیم سابق خود گفت.

حامد فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی در برابر تیم سابق خود و پیروزی در برابر سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر بشود. حس خیلی خوبی داشتم چرا که هم تیمی های سابق خود را دیدم . من سالیان زیادی در سایپا بودم و خاطرات خوبی در این تیم داشتم. حدود 170 بازی با لباس این تیم انجام داده بودم. تنها جلوه بد این ماجرا شرایط بد این تیم در جدول است که امیدوارم شرایط تیم در این چند بازی اخیر بهبود پیدا کند و در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص ثبت رکورد در لیگ برتر به عنوان دهمین دروازه‌بان برتر تاریخ لیگ برتر بیان کرد: من قبل از این بازی اصلا اطلاع نداشتم اگر گل نخورم یک رکورد برای من ثبت خواهد شد. خدا را شاکر هستم که موفق شدم این رکورد را به ثبت برسانم و خوشحالم هستم در این بازی دوست داشتنی این رکورد به نام من ثبت شد.

سنگربان صنعت نفت آبادان در مورد بازی بعدی این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: نفت تیم خوبی است. این تیم مربی و کادرفنی خوبی را در اختیار دارد و همچنین بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد و شرایط خوبی را در جدول دارند. در خانه حریف قطعا کار سختی را خواهیم داشت. ولی با بردی که در برابر سایپا داشته ایم شرایط خوبی داریم و انگیزه بازیکنان مضاعف شده است. امیدوار هستم در این دربی دست پر از زمین خارج شویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اردو صنعت نفت در تهران گفت: ما یک اردو 15 روزه در تهران داشتیم و شرایط خیلی خوب بود. با توجه به شرایط آب و هوای آبادان شرایط برای انجام تمرینات بسیار سخت است. در تهران ما روزی 2 جلسه تمرین داشتیم و بازی های دوستانه خوبی را انجام دادیم. از طرفی بازیکنان توانستند یک ریکاوری روحی و جسمی خوبی را انجام دهند و همین موضوع قطعا در ادامه مسابقات لیگ به ما کمک خواهد کرد. 

او در مورد رتبه صنعت نفت درپایان فصل اظهار داشت: ما به دنبال کسب یک رتبه تک رقمی در لیگ برتر هستیم و برای آنها تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بدین صورت قدردان هواداران خود باشیم.

فلاح زاده در مورد اینکه آیا برای فصل آتی در صنعت نفت خواهند ماند گفت: من از همه هواداران تشکر میکنم با اینکه امسال شرایط به صورتی رقم نخورد که من آنها را در ورزشگاه ببینم. آنها در صفحات مجازی و در جاهای که مرا می‌بینند به من همیشه لطف داشته اند دست تک تک آنها را می‌بوسم و از آنها تشکر میکنم. برای ماندن باید بگویم در انتهای فصل باید شرایطی فراهم شود تا من بتوانم به همکاری خود با صنعت نفت ادامه دهم. در آخر تمامی شرایط را بررسی میکنم و قطعا بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز