خبرگزاری کار ایران

استکی: ذوب‌آهن شرایط ایده‌آلی دارد/ تعطیلات طولانی مدت به مسابقات ضربه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۱۶

مربی تیم ذوب آهن در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وقتی لیگ طولانی می‌شود فرسایشی و خسته‌کننده هم خواهد شد و جدا از فشار تمرین، به بازیکنان فشار روحی هم وارد می‌شود. در تعطیلات لیگ تمرینات بدنسازی خوب و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و تیم از نظر بدنی و روحی شرایط بهتری پیدا کرد. بازیکن آسیب‌دیده‌ای نداریم و امیدوارم فردا بازی خوبی برابر آلومینیوم اراک انجام دهیم.

وی افزود: ذوب‌آهن شرایط ایده‌آلی دارد. آلومینیوم هم تیم خوبی است و امیدوارم فردا شاهد بازی جوانمردانه و  تماشاگرپسندی باشیم و هر تیمی مزد تلاش خود را بگیرد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وقفه یک ماهه در لیگ برتر و پیگیری مسابقات در گرم‌ترین فصل سال ادامه داد: اولین صدمه این موضوع به بازیکنان وارد می‌شود چون بازیکنان هستند که در زمین تلاش می‌کنند. پس از یک سال تلاش، در حال حاضر بهتر بود بازیکنان و اهالی فوتبال استراحت کنند و در کنار خانواده‌های خود باشند اما در این گرمای شدید، کم‌آبی و شیوع ویروس کرونا به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌کند.

استکی گفت: بالاخره بازیکنان تا اندازه‌ای می‌توانند تمرین کنند. در طول فصل چند روز تمرین کرده و سپس بازی انجام می‌دادیم ولی در تعطیلات لیگ مجبور بودیم یک ماه بدون مسابقه تمرین کنیم. بازی‌های تدارکاتی هم برای بازیکنان انگیزه‌ای به اندازه بازی‌های رسمی ایجاد نمی‌کند. البته به خاطر تیم ملی این تعطیلات  و شرایط به این شکل به وجود آمد.

وی با اشاره به مصدومیت و غیبت قاسم حدادی‌فر درباره سایر غایبان تیمش تصریح کرد: بازیکن محرومی نداریم و تمام بازیکنان را در اختیار داریم و هر بازیکنی که مجتبی حسینی صلاح بداند فردا بازی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره رأی دیدار سایپا و پیکان بیان کرد: همه می‌دانند که شرایط نباید به این شکل باشد چون دو تیم در زمین فوتبال مسابقه داده‌اند و نتیجه آن هم مشخص بوده است. بازیکنی که کمتر از یک دقیقه بازی کرده و حتی پای او به توپ نمی‌خورد و هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشته است مشخص نیست چرا این رأی درباره این بازی صادر شده است. امیدوارم در کمیته استیناف رأی بهتری صادر شود چون این رأی‌ها بدبینی می‌آورد. این اتفاق یک بار هم برای بر سر یک بازیکن خارجی ذوب‌آهن رخ داده و بازی مساوی شده بود اما امتیاز ذوب‌آهن را گرفتند چون نتیجه در زمین مسابقه مشخص شده بود و کسی نمی‌تواند بیرون زمین نتیجه بازی را تعیین کند.

استکی درباره اینکه صدور این رأی در کوران مسابقات می‌تواند برخی حواشی را برای تیم ها ایجاد کند، گفت: نمی‌گویم این اتفاقات عمدی است، اما سر بازی‌های مهم آرایی برای تیم ما صادر شده که شرایط را برای تیم ما نامناسب کرده است. باز هم می‌گویم عمدی در کار نیست و قضات ما قاضیان بسیار خوبی هستند که به دین اسلام، ایرانی بودن و انسانیت تعهد دارند و حتماً رأیی صادر می‌کنند که متناسب با شخصیت و انسانیت آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز