خبرگزاری کار ایران

مطهری: ما برای دل هواداران بازی می‌کنیم/ نمی‌خواهیم در مورد مدیر عامل صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۳۳

مهاجم تیم استقلال در مورد مشکلات این تیم لب به گلایه گشود.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: مشکلات الان به اوج خودش رسیده، نمی‌دانم این مشکلات چرا همیشه برای ما است. من 2 سال است که به استقلال آمده‌ام اما این تیم 5-4 سال است درگیر این مشکلات است و فقط هم این مشکلات برای استقلال وجود دارد.

وی افزود: باید فکری کنند. نمی‌توانیم در مورد کسی صحبت کنیم. البته جریمه شدن مهم نیست. ما برای دل هواداران بازی می‌کنیم. کاری نداریم مدیرعامل کیست. می خواهیم شرایطمان درست شود. نمی‌خواهیم در مورد مدیر عامل صحبت کنیم. کادری بیاید که تیم را جمع و جور کند. این تیم 40 میلیون هوادار دارد. وقتی کاری نمی‌کنید یعنی نه فقط ما بلکه 40 میلیون هوادار را نادیده می‌گیرید. هوادران برای این تیم از جان و دل مایه می‌گذارند و حرص می‌خورند اما برایشان اصلا مهم نیست.

مهاجم استقلال تصریح کرد: برای رفتن به سالن وزنه 5 مکان را عوض می‌کنند. از غرب به شرق می رویم و شرق به جای دیگری می‌رویم. باید یک جای ثابت و استادیوم داشته باشیم. یک روز اینجا تمرین می‌کنیم و یک روز جای دیگر، این‌ها کوچکترین موارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز