خبرگزاری کار ایران

ماموریت ویژه گل محمدی در سوپرجام؛ خط هافبک مصدوم و خسته پرسپولیس در برابر تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۷۳

پرسپولیس درحالی باید در سوپرجام به مصاف تراکتور برود که برخی از بازیکنان ملی پوش این تیم مصدوم و خسته هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام فردا مسابقه حساس سوپرجام فوتبال ایران میان تیم‌های پرسپولیس و تراکتور برگزار خواهد شد تا قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، در جدالی رودررو مقابل یکدیگر به میدان بروند.

پرسپولیس درحالی در این دیدر حساس به مصاف تراکتور خواهد رفت که 7 بازیکن این تیم از جمله احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و میلاد سرلک در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی را همراهی کرده بودند و بعد از صعود به دور بعدی رقابت ها به همراه تیم ملی به تازگی به تیم ملی بازگشته‌اند.

نوراللهی که در هر 4 بازی ایران مهره ثابت اسکوچیچ بوده است درآخرین بازی تیم ملی در جدالی سخت در برابر عراق 90 دقیقه برای تیم ملی به میدان رفت و به نظر می‌رسد با توجه به خستگی ناشی از حضور در این رقابت‌ها یحیی گل محمدی در بازی سوپرجام به او استراحت دهد.

همچنین کمال کامیابی نیا نیز به دلیل مصدوم اردوی تیم ملی را ترک کرد تا میلاد سرلک دیگر هافبک پرسپولیس جایگزین وی شود. سرلک نیز در دو بازی آخر ایران در برابر کامبوج و عراق به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. وحید امیری ستاره پرسپولیس نیز  به خاطر مصدومیت نتوانسته است در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور یابد.

حال باید دید با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا و وحید امیری و خستگی نوراللهی و میلاد سرلک یحیی گل محمدی چه تدبیری برای این بازی خواهد اندیشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز