خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: کاری تاریخی انجام شد/این فدراسیون نشان داد که متفاوت است/این فدراسیون با قبلی ها تفاوت خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۲۹

رئیس فدراسیون فوتبال صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تاریخی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که این پیروزی و صعود تاریخی شکل گرفت. کار تاریخی انجام شد. ما با توکل به خدا به مسابقاتی رفتیم که هم میزبانی را از ما گرفته بودند و هم تیم ملی نتایج خوبی در دور رفت نگرفته بود و هم فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شده بود که به لطف الهی تیم ملی توانست نتیجه‌ای تاریخی بگیرد.

وی ادامه داد: یک انسجام تاریخی و مثال‌زدنی بین بازیکنان وجود داشت و از نزدیک شاهد این موضوع بودم. اعضای تیم ملی با یک روح و تعاون جمعی فصل جدیدی از تاریخ را رقم زدند. همانطور که تا به امروز امکان بردن بحرین در زمین خودش وجود نداشت و همچنین عراق را که 10، 11 سال ما با آنها به مشکل خورده بودیم. خدا را شکر می‌کنیم که این سعادت و خوشحالی مردم به دست این بچه‌ها و این فدراسیون رقم خورد. این اتفاق با زحمات تمام بازیکنان، کادر فنی و همچنین رسانه‌ها همراه بود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در مرحله بعد کار سخت‌تر و سنگین‌تری داریم. فدراسیون فوتبال اهداف بزرگی دارد و امیدوارم که این اهداف را محقق کنیم. فدراسیون فوتبال نشان داد که متفاوت است و قضاوت درباره این فدراسیون نوپا برعهده افکار عمومی است.‌ تفاوت این فدراسیون را همه شاهد بودند و این درس بزرگی بود که ما نگاه و روح تعاون و جمعی را بیشتر در خودمان متبلور کنیم. هنوز کارهای بزرگ و سخت‌تری مانده است و ان‌شاءالله این فضا را به وجود بیاوریم تا تیم ملی با اقتدار مرحله بعد را هم پشت سر بگذارد. ما باید بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم تا ان‌شاءالله به لطف الهی این کار را انجام دهیم.

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نگاه توسعه‌ای و هدف‌های بلند‌مدتی دارد. رسیدن به این اهداف هزینه دارد و زمان‌بر است. من فکر می‌کنم این تفاوت را مردم به عینه می‌بینند. مسیر‌ مسیر روشنی است و امیدوارم همه مسئولان به تیم ملی فوتبال و فدراسیون که متعلق به مردم است‌، کمک کنند. فدراسیونی که امروز محضر انسجام ملی شده و با بردهایی که به دست آمده باعث سرور و شادی ملت متمدن ایران شده است. امیدوارم که این مسیر را تقویت کنیم و به بازیکنان‌مان و ایران‌مان افتخار کنیم. ما از حضور در این کارزار و اینکه بتوانیم کاری انجام دهیم، خوشحالیم و سعادت بزرگی برای ماست. تیم‌های ملی ما نیاز به یک راهبرد توسعه‌ای دارند و فدراسیون این موضوع را در پیش گرفته است. این کار نیاز به همکاری جانانه دارد. افرادی که صدای من را می‌شنوند بدانند این فوتبال متعلق به مردم است و آن را تنها نگذارند.

وی یادآور شد: من حتماً در فرصت‌های بعدی مبسوط صحبت خواهم کرد. به ویژه درباره رأی پرونده ویلموتس که مصائب و مشکلاتی را برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده است، حتماً به وضوح با مردم عزیز صحبت خواهم کرد. ما امروز از خوشحالی مردم خرسندیم‌، اما باید بپذیریم که کار هنوز تمام نشده و سخت‌تر شده است.

خادم در مورد اینکه آیا از کادر فنی حمایت می‌کنید، گفت: ان شاءالله، زمان کافی وجود دارد و باید این کار در هیات رئیسه بررسی شود. قرارداد اسکوچیچ تمام شده و هیات رئیسه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در این زمینه است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما تیم ملی فوتسال را و تیم ملی بانوان را پیش رو داریم که خوشبختانه شکوفا شده است. امیدواریم همه به روشنی این مسیر کمک کنند و من به فضل الهی امید بی نهایت دارم که همه ما را در این مسیر یاری می‌کند. همه باید باعث خوشحالی ملتی شویم که روزهای سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم چه در روزهای واپسین این دولت و چه در دولت بعدی که مستقر می‌شود، فوتبال را بیشتر ببینند و امکان مالی را فراهم کنند تا بتوانیم در این راستا برنامه ریزی کنیم. فوتبال قطعا دنبال این است که اعتبار خود را بازگرداند. ما گام به گام در راستای برگرداندن اعتبار فوتبال قدم برداشته‌ایم. مبحث دیگری که بسیار مهم است بحث تجاری‌سازی فوتبال است. جایی که تفاوت این فدراسیون با فدراسیون‌های دیگر خواهد بود. حتما بدانید که این فدراسیون تفاوت‌های زیادی با فدراسیون‌های قبلی خواهد داشت. شباهت‌های ما هم با فدراسیون‌های قبلی خیلی کم است. به وضوح می‌بینید که فوتبال ایران اعتبار خود را کسب می‌کند و فدراسیون همه امکانات خود را فراهم کرده و تیم ملی مدبرانه و شکوهمندانه قدم در این مسیر گذاشته است. 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم ملی با اسکوچیچ 7 برد را کسب کرد، آیا او در تیم ملی می‌ماند یا خیر، گفت: زحمات او قابل تقدیر است و تا الان هم تمام قد کنار هم بودیم، قطعا هیات رئیسه این کار را بررسی می‌کند. اینکه قرارداد او تمام شده درست است، اما اینکه مبنای تصمیمات ما جمعی است. من هم به عنوان عضوی از این فدراسیون تابع  تصمیم جمع هستم. ما برنامه‌ریزی خواهیم کرد و آنچه صلاح فوتبال است رقم خواهد خورد. اسکوچیچ هم در این مدت زحمات زیادی کشیده است. 

وی در مورد اینکه گزینه جدیدی دارید یا خیر، گفت: ما تازه رسیده‌ایم.

خادم در مورد لو رفتن لیست تیم ملی قبل از بازی با بحرین عنوان کرد: ما دنبال کارهای مهم و بزرگ هستیم. من وقت فکر کردن به این مسائل را نداشتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز