خبرگزاری کار ایران

بعنوان تیم ملی همه باید از ما حمایت کنند

رضا اطری: داشتن روحیه برای المپیک صد در صد مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۵۳

رضا اطری گفت: برای موفقیت در المپیک داشتن روحیه صد در صد مهم است.

به گزارش ایلنا، رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو در گفت و گو با فدراسیون کشتی در مورد شرایط تمریناتش گفت: خوشبختانه با حمایت ها و پیگیری هایی که از سمت فدراسیون کشتی بعمل آمده، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم که در زمان 40 روز مانده تا المپیک نیز شرایط به همین خوبی پیش برود.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی، ادامه داد: از لحاظ شرایط تمرینی، اسکان و تغذیه همه چیز خوب بوده و فقط در مدت باقی مانده تا المپیک نیاز داریم که در آرامش تمرینات خود را پیگیری کنیم.

اطری در مورد حریفان خود در المپیک گفت: تمامی حریفان را می شناسم. در سبک وزن همه خوب هستند و کار بسیار سخت است، هم حریفان آسیایی و هم حریفان سایر کشورها مدعی کسب مدال هستند و نباید هیچ کس را دست کم گرفت.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون کشتی فیلم کشتی گیران را در اختیار ما قرار داده و با دیدن فیلم آن ها شناخت بهتری نسبت به حریفان خود پیدا خواهیم کرد.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد ادامه روند تمریناتش گفت: پس از حضور در جام زیلکوفسکی لهستان، روز یکشنبه گذشته وارد اردو شدیم و خدا را شکر اردوها خوب است اما تحت تمرینات پرفشار قرار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز