خبرگزاری کار ایران

پیش بازی مسابقات سه شنبه یورو 2020: آغاز جنگ بزرگ با ورود فرانسه و آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۵۰

درحالیکه تیم‌های پرتغال و مجارستان به مصاف هم می‌روند؛ تیم‌های فرانسه و آلمان مصاف جذابی را دور گروهی یورو 2020 برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از مسابقات مرحله گروهی یورو 2020، امشب دو دیدار برگزار خواهد شد. قهرمانان جهان و اروپا از امروز وارد رقابت خواهند شد. در حالی که پرتغال دفاع از عنوان خود را در مقابل مجارستان و فرانسه با آلمان ملاقات میکند، پیش بینی عملکرد گروه F را در ادامه داریم:

ساعت 20:30: مجارستان و پرتغال (گروه F، بوداپست)

مثل همیشه با پرتغال، کریستیانو رونالدو رسانه‌ها و افکار عمومی را تحت سلطه خود قرار خواهد داد - ستاره یوونتوس در صف است تا اولین بازیکنی باشد که در پنج یورو حضور دارد و او با 109 گل زده ملی در آستانه عبور از عملکرد علی دایی قرار دارد. مجارستان ممکن است حریف سرخستی باشد: آن‌ها در 11 مسابقه شکست نخورده‌اند و اگر در دوازدهمین مسابقه هم این آمار را حفظ کنند به بهترین رکورد از این نظر می‌رسند.

رونالدو اهداف گسترده‌تری را دنبال می‌کند، با این وجود به سایت رسمی یوفا گفت: "برای من بردن دو یورو اهمیت زیادی دارد. این واقعا مهم خواهد بود. تیم بسیار خوب کار کرده است - آن‌ها آماده هستند و اکنون می‌خواهیم با پیروزی در بازی اول شروع کنیم، که در این مسابقه نیاز اساسی است. پنج سال از سال 2016 گذشته، تیم اکنون متفاوت است - جوان‌تر، با پتانسیل بسیار زیاد - اما فقط پیشرفت مسابقات به ما می‌گوید که این تیم بهتر است یا بدتر. بیایید از آن لذت ببریم. "

آمار کلیدی: مجارستان در 13 مسابقه گذشته هرگز پرتغال را شکست نداده است - تنها تیمی که 10 بار یا بیشتر بدون پیروزی با آن روبرو شده است.

ساعت 23:30: فرانسه و آلمان (گروه F ، مونیخ)

آلمان که عنوان قهرمانی جهان را پیش از فرانسه در جام جهانی 2018، به دست آورده بود، امروز برابر خروس‌ها یک بازی بسیار دیدنی را در گروه مرگ برگزار خواهد شد. خروس‌ها در 20 مسابقه اخیر خود 16 پیروزی کسب کرده‌اند، که فقط یک بار شکست خورده است و بیشتر توجه به اینکه آیا دیده دشان از کریم بنزما به عنوان ستاره خط حمله در کنار گریزمان و امباپه استفاده می‌کند یا خیر. با این وجود، با وجود همه هیجانات پیرامون این سه ستاره در خط حمله، دشان از تهدید مهاجمان آلمان غافل نمی‌شود.

مانند سه مهاجم اثرگذار فرانسه، مهاجمان آلمان تلاش خواهند کرد تا مدافعان را به مکان‌هایی که نمی‌خواهند بروند، بکشند. همانطور که دشان گفت: "هدف این است که در هر دو محوطه جریمه موثر باشد زیرا در آنجا بازی روند و نتیجه بازی تصمیم‌گیری می‌شود."

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در حالی که خود را برای شروع آخرین تورنمنت و همکاری 15 ساله به آلمان شروع می‌کند، به همان اندازه از دشواری رقبای خود آگاه است و توضیح می‌دهد: "هر دو طرف مهره‌های خطرناکی در خط حمله دارند. شما باید هر ثانیه تمرکز کنید و نباید چشم خود را از هر یک از آنها بردارید."

پس از چند نتیجه متفاوت در سال‌های اخیر، آلمان قصد دارد جرقه مونیخ را دوباره زنده کند. رقبا و مسابقات قطعاً پارامترهای درستی را برای انجام این کار ارائه می‌دهند، اما آیا آنها قدرت آتش سوزی را دارند تا از هر آنچه که دفاع فرانسه به آنها ارائه می‌دهد، استفاده کامل کنند؟

آمار کلیدی: فرانسه در پنج مسابقه اخیر مقابل آلمان شکست نخورده است (3 برد و 2 تساوی). آخرین شکست آنها باخت یک بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی در جام جهانی 2014 بود که ماتس هوملس تنها گل را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز