خبرگزاری کار ایران

لاپورته: موراتا در بازی بعدی گل می‌زند و همه را ساکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۱۳

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا حمایت ویژه‌ای از همبازی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام داد.

به گزارش ایلنا، آیمریک لاپورته پس از تساوی بدون گل اسپانیا برابر سوئد، به دفاع هم تیمی اسپانیایی خود، آلوارو موراتا، پرداخت. در نیمه اول موراتا یک موقعیت عالی را از دست داد و واکنش‌های متعدد هواداران اسپانیایی ورزشگاه را به دنبال داشت.

لاپورته بعد از بازی گفت: "سوت زدن چیز جدیدی نیست. هیچ تردیدی در مهاجمی مانند آلوارو وجود ندارد که این همه شایستگی خود را نشان داده است. درست است که او شب موفقی نداشته است اما در چند بازی بعدی دهان مردم را خواهد بست! ما امروز یک گل از دست می‌دادیم اما روزی 5 گل خواهیم زد و روز دیگر هیچ گل نخواهیم زد. ما از داشتن فوروارد نگران نیستیم، فقط امروز بود که به روش ما پیش نرفت اما در یک بازی دیگر شرایط طور دیگر است. مردم می‌توانند عصبی باشند، اما ما ثابت کرده‌ایم که تیمی قدرتمند با حمل توپ هستیم و هیچ کس نمی‌خواهد بیش از ما پیروز شود."

نتیجه ، ناامید کننده بود و مدافع منچسترسیتی نمی توانست در این مورد اختلاف نظر کند. لاپورته اعتراف کرد: "احساسات بدی وجود دارد. ما خوب بازی کردیم، در بسیاری از بازی‌ها سلطه داشتیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. اما ما باید به دو بازی بعدی بیندیشیم و تلاش کنیم که بهتر عمل کنیم. اگر 10 بازی مانند این را انجام دهیم، در 9 مورد از آن‌ها پیروز خواهیم شد. این بار را فقط مساوی کردیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز