خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: باید مانند بازی با بحرین مقابل عراق بازی کنیم / امیدوارم مثل بازی‌های قبل حرفه‌ای رفتار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۴۹

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد شاگردان دراگان اسکوچیچ همانند بازی مقابل عراق حرفه‌ای و کم اشتباه ظاهر شوند تا جواز صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سهراب بختیاری زاده درباره پیش بینی بازی ایران و عراق اظهار داشت: تیم ملی فوتبال عراق با آن استراتژی برابر هنگ کنگ داشت، مقابل ما بازی نمی‌کند و نکته دوم اینکه آنها می‌دانند از نظر کیفیت فنی هرچند تیم خطرناکی هستند اما این کیفیت را ندارند که باز و راحت مانند بازی با هنگ کنگ مقابل ما بازی کنند. مساله بعدی اینکه آنها از بازی مقابل بحرین درس گرفته‌اند که اگر مانند آن مسابقه به بازیکنان تهاجمی ما مانند آزمون، طارمی و قدوس فضا بدهند، ما خلق موقعیت خواهیم کردیم و به گلزنی نزدیک می‌شویم.

او ادامه داد: اینطور پیش بینی می‌کنم که با سه مدافع مرکزی بازی کنند و چیزی که خیلی مهم است، به دست آوردن تساوی برای آنهاست. همین آرامش خاطر که اگر یک تساوی به دست بیاورند می‌توانند راهی دور بعدی شوند آنها را تخریب می‌کند به شرطی که بچه‌های ما صبور باشند و با حوصله برابر عراق بازی کنند.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که شکل بازی ما باید چگونه باشد، پاسخ داد: ما تقریبا باید با همان استایلی که مقابل بحرین بازی کردیم در زمین حضور پیدا کنیم و مثل همین بازی رویارویی با بحرین برای ما اهمیت داشت. خیلی از نظر روحی و روانی در آن مسابقه آرامش داشتیم، در نیمه اول گل نزدیم، رفتار تیم حرفه ای بود و امیدوارم همین رفتار در بازی آخر مقابل عراق تکرار شود تا با برد مقابل عراق بچه‌ها طعم پیروزی واقعی را می‌توانند به جامعه فوتبال هدیه بدهند.

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص بازی حساس مقابل عراق افزود: کار سختی داریم و ما تیم پرقدرتی هستیم، بازیکنان باکیفیتی داریم و بحث فنی این است که با استایل فنی مقابل بحرین بازی کنیم. تقریبا تیم ملی عراق مانند بحرین بازی می‌کند با این تفاوت که در بخش‌هایی می‌توانند خطرناک شوند. اگر ما بخواهیم در زمین خودمان و یک سوم میانی توپ از دست بدهیم، آنها تبحر دارند و با تماشای بازی‌های آنها دیدم که انتقال توپ سریع دارند. از نظر فنی ما تیم برتر هستیم، باید با آرامش زیادی بازی کنیم و پاسکاری بیشتر داشته باشیم چون پیش بینی می‌کنم عقب‌تر و داخل زمین خودشان بازی کنند که به ما فضای کمی می‌دهند.

بختیاری زاده درخصوص اینکه چطور غیبت وحید امیری در ترکیب می‌تواند برطرف شود، گفت: من اعتقاد به کار تیمی دارم و روحیه تیمی باید وجود داشته باشد چون ممکن است در یک مسابقه تمام تیم عالی نباشند و برعکس. مقابل بحرین دو سه بازیکن شاید دور از انتظار بودند اما چند نفر دیگر عالی بودند تا تیم ما را همه ستایش کنند. ما بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم و جهانبخش بازیکن سرحالی است اما کلیت تیم اهمیت دارد چون رفتار بازیکنان را در مصاحبه‌ها و تمرینات دیدم که از لحاظ فنی بازیکن باکیفیت کم نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز