خبرگزاری کار ایران

گروه C یورو ۲۰۲۰

پیش بازی مقدونیه شمالی - اتریش: سیاهگوش‌ها برابر داس‌ها!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۳۵

تیم‌های ملی فوتبال مقدونیه شمالی و اتریش از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال مقدونیه شمالی یکشنبه(امروز) 13 ژوئن ساعت 18:00 CET(20:30 به وفت تهران) در گروه C یوفا یورو 2020 در بخارست به مصاف اتریش می‌رود.

مقدونیه شمالی به سی و پنجمین کشور مختلف تبدیل شد که در یک تورنمنت نهایی  یورو (یک روز بعد از فنلاند شماره 34 بود) بازی می‌کند و تیمی است که دو دوره قبلی در 2008 و 2016 بدون پیروزی به کار خود پایان داده است. اتریش دو بار در مقدماتی مقدونیه شمالی را شکست داد تا از ورود خودکار به مرحله نهایی مطمئن شود.

ترکیب احتمالی

اتریش: باخمان، لینر، دراگوویچ، اینتراگر، اولمر، لایمر، ایکس شلاگر، سابیتزر، باومگارتنر، آلابا، آرناوتوویچ

مقدونیه شمالی: دیمیتریفسکی، ریستوفسکی، موسیلیو، ولکوسکو، آلیوسکی، آدمی، نیکولوف، باردی، الماس، پاندف، تراژکوفسکی

کنفرانس خبری سرمربیان

فرانکو فودا، مربی اتریش: "ما نقاط قوت آنها را می‌دانیم. آنها در انتقال، در وقت استراحت خوب هستند. ما باید در ساختار خود مراقب باشیم، نمی‌توانیم به راحتی توپ را تحویل دهیم. ما می‌دانیم با تیمی بازی می‌کنیم که مالکیت توپ را در اختیار داشته و احتمالاً زمان بیشتری را در نیمه خود سپری می‌کنیم، بنابراین ما باید توپ را به سرعت حرکت دهیم و در حالت دفاعی هوشیار بمانیم تا از ضدحمله جلوگیری کنیم. "

ایگور آنجلووسکی، مربی مقدونیه شمالی: "من فکر می‌کنم از آن دو مسابقه [مقدماتی] خیلی چیزها تغییر کرده است، زیرا اگر حق با من باشد دو سال پیش انجام شده است و طی این دو سال تیم ملی ما از یک مسابقه به بازیکن بعدی در هر مسابقه پیشرفت کرده و فوتبال بهتری به نمایش گذاشته است و این کاملاً متفاوت از مسابقات مقدماتی است. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز