خبرگزاری کار ایران

ملک‌لو: بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۰۷

پزشک تیم ملی فوتبال جوانان از شرایط مطلوب ملی پوشان خبر داد و اعلام کرد که کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای بازیکنان به کار خواهد گرفت تا در مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش ایلنا، دکتر فائزه ملک‌‌لو، متخصص پزشکی ورزشی و پزشک تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: ملی پوشان مدتها از میادین مسابقه دور بودند و پس از گذراندن سه مرحله اردو، به تورنمنت کافا اعزام شده اند. خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارند. در حال حاضر و پس از بازی شب گذشته برابر تیم میزبان، بازیکنی که مصدومیت جدی داشته باشد، نداریم.

وی ادامه داد: آسیب های بازیکنان را در کنار مریم معنوی شاد، فیزیوتراپیست تیم مدیریت می‌کنیم تا ملی پوشان در دیدارهای پیش رو که با زمان کوتاه برای ریکاوری و استراحت مواجه هستند، به مشکلی بر نخورند.

پزشک تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: باتوجه به اینکه ریکاوری و تغذیه بازیکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در اینباره تمامی اقدامات لازم را انجام می‌دهم تا بازیکنان در شرایط مناسبی باشند. در واقع مکمل ها و داروهایی که از سوی کمیته پزشکی در اختیارمان قرار گرفته برای بهبود بازیکنان و سلامت آنها استفاده می کنیم تا به امید خدا با مشکلی مواجه نشوند و در بازیهای مهم پیش رو موفق باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز