خبرگزاری کار ایران

غیبت دیبروین و ویتسل در بازی بلژیک مقابل روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۱۹

روبرتو مارتینز باید بدون کوین دی بروین و آکسل ویتسل مقابل روسیه بازی کند اما این دو بازیکن به زودی برمی‌گردند.

به گزارش ایلنا، کوین دی بروین علیرغم محرومیت از دیدار مقابل بلژیک در یورو 2020 مقابل روسیه در سن پترزبورگ، در بهبود مصدومیت به خوبی پیشرفت می‌کند. بازیساز منچسترسیتی در شکست ماه گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، از ناحیه بینی خود دچار شکستگی شد.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک در یک کنفرانس خبری پیش از بازی توضیح داد: "این یک تصمیم پزشکی بود. کوین مجبور شد چند مرحله را طی کند و آن‌ها را نیز پشت سر گذاشته است. او یک روز بسیار مثبت روی زمین چمن داشت اما در تمرین گروهی حضور نداشت. دو روز آینده بسیار مهم خواهد بود تا او را به حرکت آزادانه بازگرداند."

یکی دیگر از اعضای باتجربه تیم مارتینز، اکسل ویتسل، هافبک بوروسیا دورتموند، در آستانه بازگشت به میادین است. ویتسل از زمان پارگی تاندون آشیل در ژانویه فوتبال بازی نکرده است اما هنوز در لیست 26 نفره شیاطین سرخ قرار گرفته است. او مانند دی بروین به سنت پترزبورگ سفر نکرده است. مارتینز گفت: "اوضاع اکسل کاملاً واضح است. او بخشی از 26 نفر است. کار وی در چند روز گذشته کاملاً در این گروه بوده و واقعاً رضایت بخش بوده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز