خبرگزاری کار ایران

قنبری: حریفان را به خوبی آنالیز کردیم و با آمادگی به مصافشان می‌رویم/ همه تلاشم این است که از مسابقات دست پر برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۴۱

قهرمان کشتی ایران در مورد میزان آمادگی خودش صحبت کرد.

پرهان قنبری در گفتگو با خبرنگار روزشی ایلنا در خصوص عملکرد خودش در مسابقات انتخابی اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات انتخابی از آمادگی خوبی برخوردار بودم و با وجود مشکلات و سختی‌هایی که ویروس کرونا برای ما ایجاد کرده خدا را شکر می‌کنم که توانستم نتایج خوبی کسب کنم و مزد زحمات و تمریناتم را بگیرم.

وی در مورد سطح مسابقات انتخابی هم عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و تیم‌های سطح اول دنیا مثل روسیه، ترکیه، قرقیزستان و قزاقستان که همه از سطح بالایی در کشتی برخوردار هستند در این مسابقات با نفرات اصلی خود شرکت کردند و به همین جهت مسابقات از سطح رقابتی خوبی برخوردار بود.

قهرمان کشتی ایران با اشاره به شرایط اردوی تیم هم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در اردو داریم و از امکانات خوبی هم برخوردار هستیم و مربیان تیم هم شبانه روز در کنارمان هستند و برایمان زحمت می‌کشند که جا دارد از آنها تشکر کنم و به طور کلی همه چیز خوب و ایده آل است.

قنبری در پایان صحبت‌هایش در مورد پیش بینی خود از مسابقات هم توضیح داد: من با آمادگی کامل در مسابقات حاضر خواهم شد و همه تلاشم بر این است که با دست پر برگردم و بهترین نتایج ممکن را بدست بیاورم. جا دارد از خانواده‌ام که همیشه حامی و پشتیبان من بودند هم تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز