خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی:عراق سختکوش‌تر از بحرین است/احترام حاج صفی باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۵۷

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عراق صحبت کرد.

داوود سیدعباسی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برد تیم ملی مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: با توجه به عملکرد تیم ملی قبل از حضور اسکوچیچ و در زمان ویلموتس ما باید خوشحال باشیم که بعد از مدتها یک برد خوب را کسب کردیم.

وی ادامه داد: فوتبال ما فراتر از آسیاست و به نظرم نباید تیم‌هایی چون عراق و بحرین برای ما مشکل‌ساز شوند. تیم ملی مقابل بحرین عملکرد خوبی داشت. درست است که ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم آن هم به دلیل استرس بالای بازی بود اما در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در حال حاضر در تیم ملی آرامشی است که وجود دارد و همین باعث شده که اعتماد به نفس اسکوچیچ هم بالاتر برود.

هافبک سابق تیم ملی در مورد دیدار مقابل عراق گفت: عراق سختکوش‌تر از بحرین است اما باز هم می‌گویم تیم طلایی ایران کلاسش بالاتر از فوتبال آسیاست و من پیش‌بینی می‌کنم ایران مقابل عراق هم پیروز خواهد شد.

وی در خصوص گلزنی آزمون و طارمی بیان داشت: هم سردار و هم طارمی جزو مهاجمان کلاسیک فوتبال اروپا هستند. آنها در تیم‌های خودشان بهترین عملکرد را داشتند حتی شما سامان قدوس، علی قلی‌زاده و کریم انصاری‌فرد را نمی‌توانید دست‌کم بگیریم یا همین نوراللهی، کنعانی‌زادگان و وحید امیری که از دل مسابقات لیگ برتر به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند.

سیدعباسی در مورد انتقادهایی که به عملکرد حاج‌صفی بعد از پایان بازی مقابل بحرین وارد شده است، اظهار داشت: بهترین حالت در حال حاضر این است که از کل بازیکنان تیم ملی حمایت شود. حاج‌صفی باتجربه است و کاپیتان تیم ملی، احترام او واجب و اگر هم می‌خواهیم نقدی کنیم باید سازنده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز