خبرگزاری کار ایران

حضور مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

انوشیروانی: نتایج درخشان کشتی‌گیران تیم ملی در مسابقات باعث غرور ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۳۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردببل گفت: نتایج درخشان شما کشتی گیران جوان در مسابقات جهانی باعث غرور ملی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و دارنده مدال های نقره وزنه برداری المپیک و جهان و حسن پور فرماندار سرعین از اردوی تیم ملی کشتی در شهرستان سرعین بازدید و با اعضای تیم ملی کشتی در خصوص نحوه برگزاری و شرایط اردو سخن گفت و افزود: نتایج درخشان شما کشتی گیران جوان در مسابقات جهانی باعث غرور ملی است.

 وی با تقدیر از زحمات کادر فنی و ورزشکاران افزود: امیدوارم این اردو زمینه مناسبی برای ارتقاء آمادگی جسمانی و تقویت فنی کشتی گیران جوان را داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردببل در خصوص افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی افزود: نتایج درخشان کشتی گیران در میادین مختلف جهانی، بین المللی و المپیک باعث افتخار و غرور ملی است.

حسن پور، فرماندار شهرستان سرعین در این بازدید با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از تلاش کادر فنی و مدیریت این تیم در خانه کشتی تجلیل کرد.

وی با اشاره به جایگاه و ظرفیت خوب شهرستان سرعین در امر گردشگری و ورزشی خواستار بسیج امکانات سرعین برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای مختلف ورزشی در این شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز