خبرگزاری کار ایران

استقلال در وضعیت تکراری: هشتگ اخراج آقای مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۸۳

سرمربی تیم استقلال تهران در مقابل مشکلات مالی و مدیریتی سعی بر حفظ نظم تیمش دارد.

به گزارش ایلنا، تعطیلات لیگ برتر برای استقلال با حواشی جدیدی همراه شده است. فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی از مشکلات شاگردانش صحبت کرده و طی دو مرتبه در هفته جاری مشخص کرده که حضور احمد مددی به عنوان مدیرعامل در این باشگاه موجب بروز مشکلات فعلی شده است.

مجیدی پیش از شب گذشته، اولین بار طی اظهارات طولانی سکوتش را شکست و در مورد مسائل مختلف از جمله مشکلات مالی تیمش صحبت کرد. سرمربی جوان آبی پوشان در این صحبت‌ها اعلام کرد که بازیکنان تیمش به اندازه‌ای دچار مشکل مالی هستند که برای مبلغ یک میلیون تومان از یک دیگر قرض می‌گیرند.

اظهارات مجیدی با واکنشی از سوی مدیران باشگاه استقلال همراه نبود تا او به دنبال انتشار شایعاتی پیرامون وضعیت گابریل پین، صحبت‌های جدیدی را مطرح کند و این بار علیه مدیرعامل باشگاه موضع تندتری داشته باشد. مجیدی بار دیگر با بیان مشکلات تیمش این بار اعلام کرد که احمد مددی به عنوان مدیرعامل اعلام کرد توانایی تضمین پرداخت دستمزد بازیکن و مربی جدید را ندارد.

پست اینستاگرامی مجیدی موجب شد تا هواداران این باشگاه بیشتر از قبل نسبت به عملکرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه انتقاد داشته باشند. هواداران استقلال که در روزهای گذشته به دلیل اختلاف اعضای هیات مدیره با مددی خواستار برکناری این مدیرعامل شده بودند، از شب گذشته مجددا این درخواست را در فضای مجازی با بازتاب گسترده‌تری دنبال می‌کنند.

روز گذشته یکی از طلبکاران باشگاه استقلال با حکم توقیف اموال در محل ساختمان باشگاه حاضر شده بود و این اقدام عصبانیت طرفداران این تیم را بیشتر کرده تا همچنان خواستار پایان همکاری مدیرعامل باشند. با این اوصاف آنطور که مجیدی هم اشاره کرده وزارت ورزش و جوانان تصمیمی برای برکناری مددی نداشته و او فعلا در سمتش باقی می‌ماند.

با وجود اینکه اغلب پیشکسوتان و بازیکنان اسبق استقلال به عملکرد مددی انتقاد داشته‌اند اما متفاوت‌ترین واکنش به امیرحسین صادقی مربوط است که او از هشتگ اخراج مددی در فضای مجازی استفاده کرده و اینگونه حمایت خود از درخواست هواداران را نشان داده است. صادقی همچنین ابراز آمادگی کرد تا برای اخراج مددی از استقلال همکاری هم داشته باشد.

در فاصله کم باقی مانده تا شروع مجدد مسابقات لیگ برتر پس از تعطیلی لیگ به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در دور مقدماتی جام جهانی قطر، استقلال با مشکلات مالی زیادی رو به رو است و مجیدی هم اعلام کرده که حاضر به اعلام لیست ورودی و خروجی تیمش نیست که با وجود حضور این تیم در سه تورنمنت، نگرانی هواداران در عدم کسب نتایج و عنوان قهرمانی را همانند فصول گذشته تکرار کرده است.

از فرصت یک هفته‌ای که اعضای هیات مدیره به مددی برای تعیین وضعیت باشگاه و پرداخت بدهی‌ها داده‌اند دو روزی باقی مانده که سکوت طولانی مدت مددی و همینطور نامعلوم بودن وضعیت بازیکنان نشان می‌دهد که فعلا تغییراتی در اوضاع نابسامان آبی‌ها ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز