خبرگزاری کار ایران

برای رسیدن به هدفمان در پایان فصل لحظه شماری می‌کنم؛

کریمی: برنامه ریزی دقیقی داریم که از تعطیلات لطمه نخوریم/ تیم ملی می‌توانست کمک بیشتری از سپاهان بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۸۲

هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر و همچنین تیم ملی صحبت کرد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برنامه تمرینات سپاهان در فرصت تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام دادیم و همه برنامه ریزی کادرفنی بر این بود که بتوانیم در این فرصت آمادگی خودمان را حفظ کنیم. اردوی خوبی در کردان داریم و یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب هم با تیم نفت آبادان داشتیم که به ما خیلی کمک کرد و قرار است در فرصت باقی مانده چند دیدار تدارکاتی دیگر هم داشته باشیم تا از شرایط بازی خارج نشویم و در کل شرایط خوبی بر تیم حاکم است و منتظر شروع دوباره رقابت‌ها هستیم تا بتوانیم با قدرت به مسابقات برگردیم و با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد حضور 3 بازیکن از سپاهان در اردوی تیم ملی هم عنوان کرد: به هر حال نفرات تیم ملی بر اساس سلیقه سرمربی انتخاب می‌شوند و آقای اسکوچیچ هم نظرش دعوت از این نفرات بوده ولی به نظر من سپاهان کیفیت بالایی از خودش در مسابقات لیگ نشان داده و حداقل 2-3 بازیکن دیگر هم می‌توانستند در این  فهرست حضور داشته باشند و سپاهان قابلیت این را داشت که کمک بیشتری به تیم ملی داشته باشد. در کل خوشحالم که تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده است و من هم مثل هر ایرانی دیگری آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم دارم و امیدوارم در دو بازی باقی مانده هم بتوانیم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم و راهی مرحله بعد و پس از آن جام جهانی شویم.

هافبک سپاهان در مورد رقابت با پرسپولیس در کورس قهرمانی هم گفت: رقابت خیلی سختی بین ما و پرسپولیس وجود دارد و هرچند هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت سایر تیم‌ها از کورس خارج شدند ولی شرایط جدول جوری است که نشان می‌دهد قهرمان لیگ یکی از این دو تیم خواهد بود و با توجه به آنچه تا کنون دیدم حس می‌کنم این رقابت تا هفته پایانی ادامه داشته باشد و در نهایت قهرمانی به تیمی خواهد رسید که اشتباهات کمتری داشته باشد و امیدوارم آن تیم ما باشیم که هوادارانمان را شاد می‌کنیم و جام را بالای سر می‌بریم و برای آن روز لحظه شماری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز