خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: احساس غرور می‌کنیم / گربه سیاه بحرین را از بین بردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۷۰۸

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی با بحرین درخصوص برتری شاگردانش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از برتری مقابل بحرین اظهار داشت: سلام به همه. اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم و ما استحقاق این پیروزی را داشتیم. شرایط باید نوع دیگری می‌بود، میزبانی باید در ایران می‌بود و شرایط آب و هوایی سخت‌تر از ایران بازی کردیم. 

او ادامه داد: فشار زیادی روی ما بود، با توجه به نتایج دور رفت و در این هوا واقعا کار ما سخت شده بود. هر اشتباهی اگر در دفاع برای ما می‌توانست گران تمام شود و داستان را برای ما تمام کند. یکبار دیگر دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم، گربه سیاهی که در بحرین داشتیم را از بین بردیم و هیچوقت اینجا تیم ایران نتوانسته بود پیروز شود و به همین خاطر به بازیکنان تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ افزود: تنها نکته منفی این بازی، مصدومیت وحید امیری بود که برای بازی‌های بعدی احتمالا برای حضورش مشکل خواهیم داشت. از همه چیز بیشتر این خوشحال کننده است که تیم خوب بحرین را شکست دادیم که منظورم این است ارزش برد ما را بیشتر می‌کند و برد بزرگی است.

وی در ادامه در خصوص اینکه داوری این بازی مشکل نداشت، گفت: خیر. به هرحال نمایندگان داوری از AFC  هستند و ما آنچه که می خواستیم از لحاظ تاکتیکی اجرا کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکتیک تیم ملی ایران چه بود، گفت: تاکتیکی که انتخاب کردیم، نتیجه اش این بود که سه بر صفر این دیدار را برده و از این پیروزی احساس غرور می‌کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که انتظار چنین بازی را داشتید؟ گفت: قبلا هم گفته بودم که تیم بحرین قابل احترام است و ما تلاش خیلی زیادی کردیم که برای دیدار آماده شویم. نباید فراموش کنیم که تیم ملی ایران در رده بندی فیفا در جایگاه خوبی قرار دارد و تیم قابل احترامی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه درباره این سوال که تفاوت بین نیمه اول و دوم چیست؟ افزود: در نیمه اول در بازی سازی کمی مشکل داشتیم. در نیمه دوم سعی کردیم با آوردن سامان قدوس کنترل میانه زمین را نگه داریم. چرا که سامان قدوس بازیکنی است که توپ را نگه می دارد و با مکثی که ایجاد میکند، بازی را آرام  و در بازی سازی به ما خیلی کمک کرد. در نیمه اول دفاع ها توپهای بی هدف و بلند می‌زدند که ما این را نمی خواستیم. در بازی سازی کمی مشکل داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازی بعدی مقابل کامبوج گفت: من امروز دوست دارم از این پیروزی که به دست آوردیم لذت ببرم و از فردا کارمان را برای بازی کامبوج شروع کنیم. البته درمورد اختلاف بازی ما با بحرین و هنگ کنگ گفتید که بله، دقیقا همینطور است. بحرین بازی متفاوتی بود و خوشحالیم که توانستیم آنها را شکست بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز