خبرگزاری کار ایران

استقلال را ارزان نفروشید

نامجو مطلق:بازیکنان برای باقری احترام قائل هستند/قائدی شایسته حضور در تیم ملی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۸۰

پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی صحبت هایی را انجام داد.

مجید نامجومطلق پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی پیش از اعزام به بحرین برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 اظهار داشت: تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد بازیکنان باتجربه خوبی در اختیار کادر فنی قرار دارد و همین یک پوئن مثبت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به اعتقاد من تیم ملی هر وقت در شرایط سخت قرار دارد عملکرد بهتری داشته است و امیدوارم این بار هم  بازیکنان بتوانند از این مرحله عبور کنند و به جام جهانی صعود کنند.

نامجو درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند تیم ملی باید دیدار دوستانه برگزار می‌کرد ادامه داد: این نظر سرمربی تیم ملی بوده که بازی تدارکاتی انجام نگیرد به نظرم بازیکنان از لحاظ هماهنگی در شرایط خوبی هستند و می‌توانند در این چهار بازی به موفقیت برسند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه از استقلال فقط یک نفر در فهرست تیم ملی قرار دارد تصریح کرد: این را باید قبول کنیم که شاکله اصلی تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند از استقلال فرشید اسماعیلی و وریا غفوری می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند اما به هر حال تشخیص سرمربی تیم ملی این بوده که فقط قایدی به تیم ملی دعوت شود.

وی ادامه داد: قایدی امسال عملکرد بسیار خوبی داشته و هدفش این بود که در تیم ملی حضور داشته باشد امیدوارم تیم ملی شایسته ایران یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی باشد.

وی درباره اینکه کریم باقری به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد افزود: این اتفاق بسیار خوبی است و به نظرم او می‌تواند پل ارتباطی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی باشد. او بازیکن بسیار توانمندی بود و از طرفی بازیکنان هم احترام ویژه‌ای برای وی قائل هستند.

نامجومطلق درباره اینکه دولت قصد دارد سهام استقلال را واگذار کند بیان داشت: نمی‌دانم چرا باید از دولتی که چند روز از آن باقی مانده این اتفاقات در آن بیفتد خواسته‌ام از مسئولین این است که چند روز صبر کنند تا در شرایط بهتری سهام تیم واگذار شود چرا باید به استقلالی که این همه ارزش دارد به قیمت ارزان فروخته شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز