خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا:

بیرون زمین مشکلی نداشته باشیم نتیجه می‌گیریم و به جام جهانی صعود می‌کنیم/ همیشه لابی فوتبال ایران در AFC و FIFA ضعیف بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۲۵

نصرتی گفت: تیم ملی با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد صعود می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از پیروزی در برابر مس کرمان در چارچوب  مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران از هدایت این تیم استعفا داد. محمد نصرتی در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: ما ماه ها است با مشکلات روبه‌رو هستیم. میدانم در بازی حساسی پیروز شدیم و این موضوع شیرینی برد را برای ما کمرنگ می‌کند. اما من نیز آدم هستم و هر انسانی یک آستانه تحم و صبری دارد. من هر جا بگوید رفتم صحبت کردم. از وزارت نفت به ما قولی های دادند و ما آن را به تیم منتقل کردیم. مدیریت تیم یک ماه است عوض شده اما هیچ خبری نشد که نشد.

وی افزود: روند تیم کاملا صعودی بوده است. ما تیم های صدرنشین مثل فجرسپاسی و مس کرمان را شکست دادیم. با استقلال خوزستان مساوی کردیم و درحالی که می‌شد شاهین را شکست دهیم اما اشتباه داوری مانع پیروزی ما شد. خنده دار است ما در گرمای طاقت فرسا بازی می‌کردیم اما بازیکنان ما لباس اضافه نداشتند و مجبور بودند بین دو نیمه لباس خود را بچلانند و برای نیمه دوم باز همان لباس ها را بر تن کنند. 

محمد نصرتی در خصوص مشکلات مالی این تیم بیان کرد: ما اصلا نمی‌دانیم صاحب باشگاه کیست. پارس جنوبی نقش پرنگی در تامین بودجه کشور دارد بعد به تیم فوتبالش که می‌رسد پول نیست. من با چه روی به چشمان بازیکنان خود نگاه کنم؟ آنها قراردادهای پایین دارند اما از قبل از عید هیچ دریافتی نداشته‌اند. دریافتی های تیم به 40 درصد هم نمی‌رسد. تیم اکنون بازی های سخت خود را انجام داده و شانس خوبی برای صعود دارند اما آقایان خوابشان برده است.

نصرتی همچنین در خصوص حضور تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی نیز بیان کرد: آرزوی قلبی من این است که تیم ملی موفق شود و معتقد هستم صعود خواهیم کرد چرا که بازیکنان توانمندی داریم. بازیکنانی که در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند و بازیکنان داخلی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر مشکلی در بیرون  از زمین رخ ندهد تیم ملی با پیروزی در هر 4 بازی به دور بعدی صعود می‌کند. 

وی اظهار داشت:  ما همیشه در آسیا در بحث مدیریت و لابی گری ضعف داشتیم و در سال های اخیر از حضور اشخاصی که در آسیا نفوذ داشته باشند محروم بوده‌ایم. ازطرفی کشورهای حوزه خلیج فارس متحد شدند که جلوی ایران بایستند و متاسفانه با شرایطی که AFC به وجود آورد  وضعیت صعود ما را سخت کرد. اما بازیکنان ما ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند و نشان دادند ما بهترین تیم آسیا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز