خبرگزاری کار ایران

پژمان: به سه امتیاز دربی تبریز نیاز داشتیم/ روی نقاط ضعف ماشین سازی کار کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۸۶

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما به سه امتیاز دربی تبریز نیاز داشتیم و با یک بازی مالکانه، گردش و حفظ توپ؛ سه امتیاز را کسب کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، علیرضا پژمان پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی، اظهار داشت: دربی همیشه حساس است. در تبریز، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی از قدیم دربی‌های حساس و دلچسبی مقابل یکدیگر داشتند و امروز هم با انتقال مالکیت باشگاه ماشین‌سازی، این تیم با روحیه مضاعف به زمین آمد.

وی افزود: با تمام احترامی که به تیم ماشین‌سازی قائلم، اما ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با یک بازی مالکانه، گردش و حفظ توپ؛ بازی خوب و روانی را ارائه دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در تمرینات، تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و امروز هم با آنالیزی که داشتیم، توانستیم از نقطه‌ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم و از پشت هافبک‌های این تیم صاحب موقعیت شویم و به گل برسیم.

پژمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر حواشی ایجاد شده در مورد مهدی تیکدری، گفت: تیکدری با باشگاه تراکتور قرارداد دارد. او یکی از بازیکنان باشخصیت و متعصب تیم ماست. هواداران به این حواشی توجه نکنند. مطمئن باشید که او سال آینده با تراکتور خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: به هواداران تبریک می‌گوییم. امروز یک بازیکن را از تیم امید خود به زمین فرستادیم تا به تیم‌های پایه خود هم روحیه بدهیم. آقای خطیبی و کادر فنی خیلی به بازیکنان پایه اعتقاد و علاقه دارند که ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز