خبرگزاری کار ایران

سود فولادی ها از حضور تیم ملی در انتخابی جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۱۰

فولاد خوزستان در دیداری معوقه به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی معوقه از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد در برابر تراکتور به تساوی یک بر یک رضایت داد.

 با پایان بازی‌های شب گذشته فدراسیون فوتبال لیست تیم ملی را برای حضور در دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد و نزدیک به یک ماه مسابقات لیگ برتر تعطیل خواهد بود. این درحالی است که فولادی‌ها شنبه 8 خرداد در دیداری معوقه در تهران به مصاف سایپا تهران خواهند رفت و بعد از آن تمرینات این تیم تعطیل خواهد شد.

این درحالی است که فولادی ها بعد از پایان سال 99 روزهای شلوغی را تجربه می‌کنند. آنها ابتدا در پلی آف لیگ قهرمانان به مصاف العین رفتند و بعد از پیروزی در برابر این تیم جواز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان را کسب کردند. 

بعد از حذف از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان شاگردان نکونام بعد از عزیمت به ایران خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی آماده کردند و بعد از وقفه 9 روزه به مصاف گل گهر سیرجان رفتند. فولادی ها بعد از شکست در برابر نساجی در لیگ برتر به مصاف قشقایی در جام حذفی رفتند و با شکست این تیم به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

این فشردگی بازی‌ها برای فولاد تا جایی پیش رفت که نکونام در نشست خبری خود در پایان بازی به آن اشاره کرد و گفت: مشکلی که برای ما از بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تا الان وجود دارد این است که استراحتی نداشتیم. فشار مسابقات و مسافرت‌ها شرایط ما را سخت کرده بازیکنان ما یکی یکی مصدوم می‌شوند در گرمای اهواز نیاز به بازیکن جانشین داریم امیدوارم در  تعطیلات به تیم استراحت خوبی بدهیم.

از همین رو حالا با حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد این بهترین اتفاق برای فولادی‌ها باشد تا بتوانند خود را با توجه به فشردگی رقابت‌ها ریکاوری کنند و به حضور قدرتمند خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز