خبرگزاری کار ایران

ایمان مبعلی در گفتگو با ایلنا:

فولاد شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارد/ امیدوارم استقلال امسال جام بیاورد/ اسکوچیچ مربی باهوشی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۴۸

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط این روزهای فولاد و استقلال صحبت کرد.

ایمان مبعلی پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی  شب گذشته فولاد در برابر تراکتور تبریز گفت: فولاد شب گذشته بازی خوبی در برابر تراکتور انجام داد اما متاسفانه بد شانس بود و نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی بهره ببرد. این باشگاه از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان و همچنین سخت افزاری مجموعه کاملی را در اختیار دارد و کمترین حق این تیم کسب سهمیه آسیایی است. اگر شب گذشته موفق می‌شد تراکتور را شکست دهد راه برای این تیم هموار می‌شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد عملکرد جواد نکونام روی نیمکت فولاد بیان کرد: ایشان به همراه کادرفنی توانستند سال گذشته بعد از 5 سال فولاد را آسیایی کنند و امسال نیز یکی از مدعیان کسب سهیمه هستند. به نظر من نکونام شرایط فولاد را دگرگون کرده و وی قطعا همانند دوران بازی خود در عرصه مربیگری نیز موفق خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا فولاد می‌تواند سهمیه آسیایی را در این فصل کسب کند یا نه، گفت : من فکر میکنم رقابت قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است و به نظرم بین سه تیم استقلال، گل گهر و فولاد یکی دیگر سهمیه آسیایی را کسب خواهد کرد. هرچند فولاد با توجه به بازی‌های عقب افتاده‌ای که دارد از شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار است. از طرفی در جام حذفی حضور دارد و در این رقابت‌ها می‌تواند عنوان قهرمانی و سهیمه آسیایی را کسب کند. 

بازیکن سابق استقلال در خصوص بازی این تیم در برابر صنعت نفت  و وضعیت این تیم اظهار داشت: اگر بخواهیم به صورت واقع‌بینانه نگاه کنیم استقلال تقریبا شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد اما همچنان روی کاغذ شانس دارد. به نظر من این تیم باید تمامی بازی‌های خود را یک فینال ببیند و همه‌ای آنها را مثل بازی شب گذشته در برابر صنعت نفت پیروز شود تا منتظر باشد چه سرنوشتی برای این تیم رقم خواهد خورد. از طرفی این تیم در جام حذفی حضور دارد و قطعا با توجه به تیم خوبی که در اختیار دارد یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود و امیدوارم در این فصل موفق شود جام بیاورد.

مبعلی در مورد حضور تیم ملی در دور انتخابی جام جهانی نیز بیان کرد:‌ من با اسکوچیچ کار نکردم. اما همه دوستانی که با او کار کردند معتقد هستند وی مربی باهوشی است. کار سختی را دارد اما اگر کمی خوش شانس باشد می‌تواند با تیم ملی به جام جهانی صعود کند. هرچند بحرینی ها میزبان هستند و قطعا هرکاری خواهند کرد تا بتوانند به دور بعدی صعود کنند اما به نظر من بازیکنان ایرانی به خوبی نشان داده‌اند در شرایط سخت و حساس بهتر عمل می‌کنند.

وی در پایان افزود: من در چند نوبت با مربیان کروات از جمله بگوویچ و برانکو کار کرده‌ام و در تیم ملی با برانکو قهرمان رقابت‌های آسیایی شدم و همواره مربیان کروات در فوتبال ما خوب عمل کردند. امیدوارم یکبار دیگر این اتفاق رخ دهد  و تیم ملی با اسکوچیچ به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز