خبرگزاری کار ایران

جلسه سرنوشت‌ساز در رئال: راموس و زیدان رئال را ترک می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۸۳

باشگاه رئال مادرید برای تعیین آینده این باشگاه جلسه سرنوشت سازی با سرمربی فرانسوی‌اش برپا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مارکا در ماه مارس گزارش داد که افراد تاثیرگذار رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند انقلابی در این باشگاه ایجاد کنند، صرف نظر از آنچه قرار بود در ادامه فصل رقم بخورد. فلورنتینو پرز همین حرف را تأیید کرد و در مورد لزوم تصمیم گیری‌های بزرگ صحبت کرد. اولین مورد بدون شک در مورد زین الدین زیدان خواهد بود.

معمولاً هر مربی‌ای که یک فصل را بدون جام قهرمانی در رئال مادرید به پایان برساند، باید باشگاه را ترک کند. از سال 2010 این اتفاق نیفتاده است و زیدان یک سال فرصت دارد تا قرارداد فعلی خود را ادامه دهد.

جلسه کلیدی

شک و تردیدها مدتی است که زیدان را محاصره کرده‌اند. این باشگاه از صمیم قلب به آنچه او انجام داده احترام گذاشته و از آن قدردانی می‌کند، اما درک بسیاری از افراد در این باشگاه وجود دارد که تغییرات باید با سرمربی آغاز شود. قرار است جلسه‌ای بین مربی و باشگاه برگزار شود تا در مورد آینده صحبت شود.

این اولین جلسه نیست، اما به احتمال زیاد گفتگوی تعیین کننده بین طرفین وجود خواهد داشت. رئال مادرید برای شروع به کار بازیکنان در تابستان و مخصوصا کیلیان امباپه، به پول نیاز دارد. تقریبا همه بازیکنان در این تغییر حضور خواهند داشت و ادن هازارد در صدر این لیست حضور دارد. 

به نظر می‌رسد خروج سرخیو راموس یک قطعیت است. هیچ توافقی بین کاپیتان و باشگاه وجود ندارد، بنابراین انتظار می‌رود که او جدا شود. رافائل واران نیز می‌تواند در راه خروج باشد، زیرا رئال مادرید نمی‌خواهد یک فصل دیگر را مثل این که تازه با راموس گذرانده است، بگذراند. همینطور واسکز هم که قراردادش تمدید نشده به احتمال زیاد باشگاه را ترک خواهد کرد.

ایسکو و مارسلو دو نفر دیگر هستند که می‌توانند در فصل آینده در جای دیگری بازی کنند و هیچ یک از آن‌ها در برنامه‌های این باشگاه نیست. ورود داوید آلابا هفته آینده تأیید می‌شود و مدافع اتریشی فقط اولین ورودی است که در تابستان امسال به این باشگاه می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز