خبرگزاری کار ایران

محافظت‌کار: با تلاش می‌توانیم مقابل پرسپولیس دست پر از زمین خارج شویم/ نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۱۵

مربی تیم ذوب آهن در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی شرایط خاصی دارد. ما تیمی هستیم که شرایطمان در جدول مشخص است، شرایط پرسپولیس هم مشخص است. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و نیاز به معرفی این تیم نیست. آنها نایب‌قهرمان آسیا هستند و ما هم با شریط جدول و روندی که داشته‌ایم به دنبال این هستیم جایگاه خودمان را در جدول ارتقا بدهیم و بازیکنان می‌دانند که با تلاش می‌توانند از بازی با دست پر خارج شوند. 

وی با اشاره به غایبان این تیم گفت: قاسم حدادی‌فر کاپیتان خوب و بااخلاق خود را به‌خاطر جراحی که انجام داده، در اختیار نداریم. سایر بازیکنان هم آمادگی لازم را دارند و در صورت لزوم با تمام توان بازی می‌کنند.

مربی ذوب‌آهن در مورد داور مسابقه هم عنوان کرد: ما در جایگاهی نیستیم که درباره داوری اظهار نظر کنیم. ذوب‌آهن کار خود را با تلاش و کار سالم جلو می‌برد. برای گروه داوری و تیم خودمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم شاهد بازی خوب و قضاوتی منصفانه باشیم و نتیجه خوبی به هواداران هدیه کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز