خبرگزاری کار ایران

علی فیروزی در گفتگو با ایلنا:

هر تیمی برابر استقلال بازی کند برای شکست این تیم انگیزه دارد/ با کمبود بازیکن مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۵۰

سرپرست صنعت نفت آبادان: من از کسانی بودم که در ابتدای فصل حرف از سهمیه می‌شد می‌گفتم اکنون برای قضاوت زود است و عجله نکنید.

علی فیروزی سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در برابر استقلال تهران بیان کرد: ما همیشه برای رقابت آماده هستیم اما متاسفانه در این مدت چیزی بر وفق مراد ما نبوده است. استقلال با هر تیم دیگری در هر سطحی بازی کند مسلما تیم مقابل آن این انگیزه را دارد که این تیم را شکست دهد. بازی هر تیمی با پرسپولیس و استقلال مورد توجه همگان است و همین موضوع برای هر تیمی ایجاد انگیزه خواهد کرد. از طرفی بازی تیم ما هموار در برابر این دو تیم از جذابیت بالای برخوردار بوده است.

وی افزود: همه بچه ها در تیم هم قسم شده‌اند که با پیروزی در برابر استقلال اتفاقات بد گذشته را جبران کنند و آن را به دست فراموشی بسپارند. امیدوار هستم که بازیکنان در بازی فردا به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین مسابقه اجرا کنند تا به هدفی که مدنظر همه ما است برسند.

او در خصوص مصدومان و محرومان این تیم در این بازی بیان کرد: تا دلتان بخواهد تیم ما مصدوم دارد. ما مهدی زبیدی، رحیم زهیوی، حسین ساکی و حسن بیت سعید را در بازی با استقلال در اختیار نخواهیم داشت. ولی بچه های که هستند پر انگیز هستند و در تبریز در برابر تراکتور نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دادند.

فیروزی در خصوص پیش بینی خود در مورد نتیجه این بازی گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و اگر کسی هم این کار را می‌کند بیشتر از روی تعصب است. ثانیه به ثانیه فوتبال آبستن حوادث است و در فوتبال دنیا به خوبی مشاهده میکنیم که در چند ثانیه روی یک اشتباه سرنوشت یک تیم طور دیگری رقم می‌خورد. 

وی در مورد سرنوشت صنعت نفت در لیگ بیستم بیان کرد : پیش بینی سخت است. بعد از آن مشکلاتی که برای ما پیش آمد  همه چیز برای ما بد پیش رفت. نتیجه گیری بستگی به شرایطی دارد که تیم در آن حضور دارد.  ما اکنون 4 مهره کلیدی خود را در اختیار نداریم و معلوم نیست چه اتفاقی برای ما رقم خواهد خورد. ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم و با توجه به شرایط مالی که داشتیم نتوانستیم خود را تقویت کنیم. به طبع سخت است که تیمی از حالا جایگاهی را برای خود متصور شود. من از کسانی بودم که در ابتدای فصل حرف از سهمیه می‌شد می‌گفتم اکنون برای قضاوت زود است و عجله نکنید ما مشکلات زیادی را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز