خبرگزاری کار ایران

از شعار درآمدزایی تا مددجویی از دولت؛ عزیزی خادم و وعده‌هایی که عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۶۹

رییس فدراسیون فوتبال برخلاف وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی مبنی بر درآمد زایی، این روزها دست نیاز به سمت دولت دراز کرده است.

به گزراش ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که پس از پیروزی در مجمع انتخاباتی ۱۰ اسفندماه تنها در ۲ برنامۀ تلویزیونی «فوتبال برتر» و «ورزش و مردم» شرکت کرده بود، هت‌تریک حضور بر آنتن زندۀ صداوسیما را در دوران ریاستش با حضور در برنامۀ «شب‌های فوتبالی» تکمیل کرد.

با انتشار خبر حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این برنامه، از همان ابتدا شایعۀ وجود نسبت خویشاوندی وی با یکی از مجریان برنامۀ شبکۀ ورزش مطرح شد که از سوی هیچ‌کدام از طرفین نه تکذیب شد و نه تأیید. بالاخره عزیزی‌خادم روی خط برنامۀ مذکور حاضر شد و به سؤالاتی پاسخ داد که انگار جواب‌هایش را از پیش در آستین خود ذخیره کرده بود.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال که در تاک‌شوهای انتخاباتی‌اش بارها از لزوم درآمدزایی مستقل و حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی با برنامه‌های اقتصادی‌اش به‌عنوان اهرم فشاری بر سایر نامزدها استفاده کرده بود، بار دیگر روی آنتن زندۀ صداوسیما دست مددطلبی را به سوی دولتی دراز کرد که طی اساس‌نامۀ جدید فدراسیون، دیگر مالک فوتبال ایران نیست و هرگونه کمکی می‌تواند به منزلۀ دخالت دولت در ساختار اجرایی فدراسیون تعبیر شود. فدراسیون فوتبال انگار مجدداً زیر یوغ دولت افتاده و حالا به بهانۀ شرایط سخت اقتصادی، قرار است دولتیان مجدداً بر فوتبال سیطره داشته باشند.

 این حرف با وعده‌های انتخاباتی آقای رئیس در تضاد است؛ جایی که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از اهمیت بستر سوشیال‌مدیا و دیجیتال مارکتینگ بر درآمدزایی پایدار و میلیاردی فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد اما حالا گویا دم خروس بیرون زده و خبری از توجه به بازوی قدرت‌مند رسانه‌ای و نهایتاً عمل به وعده‌‌های انتخاباتی پرطمطراق نیست.

اما در بخش مهمی از این گفتمان ۷۰ دقیقه‌ای و در جایی که به خط‌گیری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از برخی رسانه‌ها صحبت شد، وی ادعا کرد که در بیش‌تر اوقات اصلاً رسانه‌ها را نمی‌خواند! این ادعا که گویی با افتخار توسط رئیس فدراسیون فوتبال بیان شده، انگار نوعی فضیلت و مایۀ مباهات باشد. کسی که از دعوت رسانه‌ها به نقد عمل‌کرد و اشتباهات فدراسیون خبر می‌دهد، چگونه ممکن است بدون حتی نگاه کردن به جراید به این ادعای خود جامۀ عمل بپوشاند؟ رئیس فدراسیون فوتبال که مدعی‌ست رسانه‌ای را مطالعه نمی‌کند، به خوبی از نقدهای منتشر شده در تمامی‌رسانه‌ها اطلاع دارد؛ در غیر این صورت او از کجا متوجه شده دیدار با شخصیت‌های سیاسی به ملاقات‌های نمایشی تعبیر شده است؟

طی دیگر برش مهم از صحبت‌های عزیزی‌خادم و پس از این‌که بیش از نیمی از زمان برنامۀ «شب‌های فوتبالی» به تشکر آقای رئیس از افراد منصوب خودش تلف شد، وی از انتصاب‌های عموماً بحث‌برانگیز خود در امور فنی و اداری فدراسیون فوتبال دفاع شایانی کرد. او که حمیدرضا مهرعلی را با سابقۀ برکناری از ریاست فدراسیون مافیری توسط وزیر وقت ورزش و جوانان به پست نایب‌رئیسی فدراسیونش الصاق کرده، از او به‌عنوان یک نخبه و افتخار فدراسیون خود یاد کرد؛ نخبه‌ای که در بیش‌تر مواقع اصلاً در فدراسیون فوتبال حضور ندارد و برای امور شخصی و تجاری شغل‌های بی‌شمارش به سفرهای خارجی مشغول است.

 

منبع: دانا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز