خبرگزاری کار ایران

گولسیانی: از رای کمیته انضباطی در مورد بازی با پرسپولیس متعجب شدم/ ما و پرسپولیس شانس مساوی برای قهرمانی داریم/ برنامه ریزی سازمان لیگ به ضرر تیم ماست

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۱۱

مدافع تیم سپاهان در مورد شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم سپاهان در دو بازی اخیر به ترکیب اصلی برگشته و توانسته علاوه بر عملکرد خوب مقابل پرسپولیس، در دیدار با مس هم خوب کار کند و یکی از گل‌های تیمش را در این دیدار بزند. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:

 

* شرایط این روزهای سپاهان چطور است؟

برخی از روزهای تعطیل را داریم ، گاهی اوقات لازم است وقتی را برای استراحت ، تازه سازی و آرامش داشته باشیم و بعد از ادامه کار سخت را در پیش بگیریم.

 

* این تعطیلی طولانی مدت مسابقات به شما آسیب نمی‌زند؟

برنامه لیگ خلیج فارس برای فصل آینده باید سازماندهی دقیق تری داشته باشد.  این فصل بسیار طولانی بود ، بین بازی های گاهی 7 -   10 - 15 و 35 روز.  وقتی تیم در فرم عالی است ، پس از آن باید فکر کند تا هر وقت شکل خودش را حفظ کند.  وقتی فصل کوتاه تر و جمع و جورتر باشد ، برای تیم ها راحت تر است.

 

* در حال حاضر در کورس قهرمانی با پرسپولیس هستید. فکر می‌کنید شانس کدام تیم بیشتر است؟

 من فکر می کنم شانس برابر است ، بستگی دارد که کدام تیم از فرصت ها بیشتر استفاده کند ، امیدوارم که ما باشیم ، سپاهان!

 

* هم پستی تو عزت پورقاز از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد. نظرت در این باره چیست؟

 وقتی در مورد رد صلاحیت پورقاز شنیدم تعجب کردم ، با تصمیم کمیته انضباطی موافق نیستم. دوست ندارم در مورد اتفاقات آن بازی صحبت کنم چون زمان زیادی از آن گذشته و تیم نیاز به آرامش دارد و فقط می‌توانم بگویم با این رای موافق نیستم.

 

* در مورد برد 5 گله مقابل مس برایمان بگو.

 خوب بود که ما قدرت خود را در برابر مس نشان دادیم ، هر تیمی که در ورزشگاه نقش جهان می آید باید بداند که سفر آسانی برایش نخواهد بود.

 

* خودت هم موفق شدی یکی از گل‌های این بازی را بزنی.

 بله، من گل زدم و از این بابت خوشحالم.  اما ما اشتباهاتی نیز داشتیم و باید آنها را بهبود ببخشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز