خبرگزاری کار ایران

مدهنی: تصمیم من برای خداحافظی از کشتی عجولانه بود/ فقط به خاطر گریه‌های مادرم برمی‌گردم و برای شهرم روی تشک می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۱۷

قهرمان کشتی فرنگی چند روز پس از تصمیم پر سروصدایش مبنی بر خداحافظی از دنیای کشتی اعلام کرد تصمیم به بازگشت دارد.

به گزارش ایلنا، محسن مدهنی قهرمان اندیمشکی تیم ملی کشتی فرنگی که چندی پیش ویدیوی دستفروشی او در فضای مجازی سروصدای زیادی بپا کرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات اخیر کشتی اظهار داشت: صبح چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت بود که با رییس اداره ورزش و جوانان شهرمان، آقای کیومرث آریا متین در خصوص نفرات انتخابی صحبت کردم و شرایطم را برایشان شرح دادم و ایشان هم گفتند محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به علت نداشتن تمرین و مشغله کاری که داری با حضور شما در این دوره از رقابت‌ها موافق نبود و این در حالیست که مشغله من لطمه‌ای به کشتی‌ام نمی‌زند و من در محل کارم هم تمرین می‌کنم و آمادگی لازم را دارم.

وی افزود: ما در تیم ملی کشتی فرنگی برای دعوت به اردو هفت الی هشت سهمیه داشتیم که قرار بر این بود در نهایت دو سهمیه داشته باشیم و اولویت اصلی هم در این میان با ما بود. این را هم بگویم که نفرات انتخابی که دعوت شدند همگی از دوستان نزدیک و صمیمی من هستند و اصلاً به هیچ عنوان به جایگاه و موقعیت‌شان حسادت نمی‌کنم اما باید بگویم در این میان برخی که درست نیست نامشان را بیاورم تمرین نداشتند و بدون تمرین دعوت شدند.

قهرمان کشتی فرنگی در ادامه گفت: در این میان هفت نفری که از باشگاه خودمان به تیم ملی رفتند به جز سهمیه‌ای که محمد بنا تعیین کرده، سه الی چهار نفرشان شکست خوردند و من این موضوع را در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی هم نوشتم و گفتم کسانی که انتخاب کردید دوستان من هستند، اما چرا عناوین من را نادیده گرفتید؟ قرار بر این بود برحسب نتایج سال گذشته سهمیه بدهید، درصورتی که نصف بیشتر نفرات انتخابی سال گذشته کشوری هم کشتی نگرفتند.

مدهنی افزود: لقمان رضایی، مربی تیم ملی بزرگسالان در مصاحبه اش گفت مدهنی در لیگ کشوری بزرگسالان پنجم شده است و خیلی‌ها آنجا کشتی نگرفتند. من همان سال نفر اول انتخابی تیم ملی امید شدم اما آنها که دعوت نشدند، الان جزو نفرات انتخابی هستند.

وی در ادامه صحبت هایش در خصوص اتفاقات اخیر گفت: ما حتی به مسابقات جوانان آسیا اعزام نشدیم چون کرونا بود و فقط در لیگ کشتی گرفتم و برای منی که همه جا کشتی گرفتم، این انتخابی عادلانه نبود. آریا متین وقتی فهمید اعتراض دارم گفت پیگیری می‌کنم و قول داد که فرصتی برای من فراهم شود و بتوانم برای شهرم کشتی بگیرم که هنوز منتظرم.

محسن مدهنی در ادامه صحبت‌هایش درباره نفرات انتخابی گفت: من می‌دانم این اتفاقات ارتباطی به بنا و فدراسیون ندارد. محمد بنا مشکلی با من ندارد ولی یک عده متاسفانه حاشیه‌سازی کردند که این نفرات اسمشان خراب شود، در صورتی که محمد بنا یکی از بهترین مربی‌های بزرگسالان است و شکی در این نیست و من در جایگاهی نیستم که در مورد ایشان نظر بدهم. ما در این سال‌ها در رده جوانان بودیم و تازه به رده بزرگسالان آمدیم و در تیم امید امید سر مر‌بی ما کسی دیگر بود و هنوز در این راه خیلی جا داریم.

قهرمان اندیمشکی در‌باره خداحافظی اخیرش از دنیای کشتی می‌گوید: در این مورد به نظرم تصمیم عجولانه‌ای گرفتم و تصمیم من در لحظه به علت سوءتفاهم و حاشیه‌سازی‌ها بود و اینکه کسانی انتخاب شدند که واجد شرایط نبودند و من را نادیده گرفتند. بعد از آن طبق صحبت هایی که تاکنون داشتم و قولی که دادند امیدارم بتوانم برای شهرم کشتی بگیرم چرا که اولویت من اندیمشک است. در این چند روز مادرم مدام گریه می‌کند و ناراحت است که خداحافظی کردم. بخاطر مادرم و قولی که به او دادم دو روز است که دوباره تمرینات را با انگیزه بیشتر شروع کرده‌ام و دلیل اصلی من برای ادامه کشتی اول مادرم است. تمام تلاشم کشتی گرفتن برای اندیمشک است و طبق وعده‌هایی که مسئولین داده‌اند نود و نه درصد برای شهر خودم به روی تشک می‌روم. مسابقه اول را از دست دادم و امیدوارم مسابقات بعدی شرایط بهتر شود.

قهرمان کشتی درمورد وضعیت کارش بعد از انتشار ویدویی که در آن مشغول دستفروشی بود، توضیح داد: بعد از پخش ویدیو در فضای مجازی از طریق وزیر کشور در شرکت پتروشیمی ماهشهر استخدام شدم. در حال حاظر آتش نشان هستم و شرایط کارم به این صورت است که چهار روز سرکارم و چهار روز استراحت و در محل کارم تمریناتم را انجام می‌دهم و شرایط تمرین فراهم است. خداراشاکرم که در محل کارم همه هوای من را دارند و همیشه تشویقم می‌کنند، حتی به من پیشنهاد دادند برای ماهشهر کشتی بگیرم و نپذیرفتم چون فقط برای شهر خودم به روی تشک می‌روم و از همه کسانی که کمک کردند هم ممنونم که در جریان اتفاقات اخیر دلسوزانه پیگیرند، از تمام مسئولین پتروشیمی و آتش نشانی ماهشهر هم تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز