خبرگزاری کار ایران

مجیدی: اطلاعی از دیاباته ندارم / باید از فرصت‌ها استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۹۶۷

سرمربی تیم استقلال تهران با حضور در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن گفت: از بازیکنان راضی هستم و به هواداران هم تبریک می‌گویم امیدوارم در بازی های بعدی هم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از برتری برابر ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت:‌ بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم به نظرم یکی از زیباترین فوتبال‌های استقلال در این چند وقت اخیر را دیدیم. مشکلی که در چند بازی گذشته داشتیم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

او ادامه داد: مستحق شکست در دو بازی گذشته نبودیم، در موقعیت سازی خوب هستیم اما خوب از آن استفاده نمی‌کنیم. حتما باید این مشکل را برطرف کنیم با توجه به اینکه اخر لیگ هستیم و بازی‌ها فشرده است که موقعیت کمی برای گلزنی ایجاد می‌شود. امروز ما در نیمه دوم چند موقعیت خوب ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. از بازیکنان راضی هستم و به هواداران هم تبریک می‌گویم امیدوارم در بازی های بعدی هم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه تیمش مانند قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شادابی لازم را نداشت، گفت: طبیعی است که تورنمنت بسیار سختی بود و تیم‌های بسیار خوبی حضور داشتند و تیم ما بعد از تورنمنت اکثر بازیکنان خسته بودند و دربی هم پیش رو داشتیم که در کل تیم ما تیمی بوده که بسیار خسته است؛ بازیکنان ما شادابی قبل از تورنمنت را ندارند. هر سه چهار روز یکبار بازی می‌کنیم که تایم ریکاوری پایین است که البته سعی می‌کنیم تیم را به شادابی مورد نظر برسانیم.

مجیدی درباره اینکه تغییر برنامه بازی پدیده و صنعت نفت برنامه آماده سازی آنها را تغییر می‌دهد یا خیر، گفت: نه برای ما هیچ فرقی ندارد.

سرمربی آبی پوشان درباره تفاوت عملکرد تیمش بین دو نیمه عنوان کرد: ما با تعویضی که انجام دادیم روند بازی را به کل عوض کردیم و آقای اسماعیلی را جلو بردیم که به نقش او به خوبی انجام شد و نتیجه هم گرفتیم.

سرمربی استقلال درخصوص وضعیت شیخ دیاباته گفت: راستش را بخواهید من هیچ اطلاعی ندارم و بعد از بازی پرسپولیس تا الان ایشان را ندیدم؛ کادر پزشکی به من گفتند که مصدوم است و الان فکر می‌کنم که فیزیوتراپی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز