خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی بانوان در گفتگو با ایلنا:

انتظار داریم ما را همچون تیم ملی آقایان واکسینه کنند/ حضور مربیان آقا در تیم ملی بانوان باعث پیشرفت ما خواهد بود/ از پرسپولیس چیزی جز برد در دربی انتظار نمی‌رفت/ امیدوارم روزی سرخابی‌ها در لیگ بانوان تیم داری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۵۰۳

زهرا قنبری: ما نیز فرزندان همین سرزمین هستیم و برای پرچم سه‌ رنگمان به میدان می‌رویم و امید داریم همچون تیم ملی آقایان ما را نیز در اردوهای آینده واکسینه کنند.

زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برپای مجدد تمرینات تیم ملی بعد از مدت‌ها تعطیلی گفت:  خداراشکر شرایط خیلی خوب است اما متاسفانه باتوجه به مصدومیتی که داشتم نتوانستم در اردو تیم ملی حضور داشته باشم. صادقانه با کادر فنی تیم ملی صحبت کردم و اجازه گرفتم تا مراحل درمان خود را پیگیری کنم و بعد از آن تلاش می‌کنم تا در اردوهای بعدی با شرایط بهتری حضور داشته باشم. 

وی در خصوص حضور کادر فنی جدید و آغاز تمرینات تیم ملی بیان کرد:  بعد از دوسال وقفه فکر می‌کنم این یک شروع خوب برای تیم ملی بوده باشد. با این شروع مجدد می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. قرار است غیر از این اردو در یک اردوی دیگر بازیکنان درکنار هم جمع شوند و این می‌تواند شرایط را برای تیم ملی بهتر کند. خدا را شکر کادر باتجربه‌ای داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم بخورد. امیدواریم همه کمک بکنند تا شاهد حضور قدرتمند تیم ملی در مسابقات باشیم. این موفقیت مستلزم برگزاری اردوهای متعدد است.

کاپیتان تیم ملی در خصوص واکسینه شدن بازیکنان تیم ملی آقایان و عدم توجه مدیران به تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اگر مسئولین انتظار دارند تا تیم ملی بانوان نتیجه‌ بگیرد باید از هر جهت ما را حمایت کنند و به ما انگیزه بدهند. وقتی امکانات را برای ما فراهم کنند مطمئنا ما بهترین نتایج را خواهیم گرفت اما وقتی حمایتی در کار نباشد شما بهترین بازیکنان دنیا را هم در اختیار داشته باشید مسلما نتیجه‌ای نخواهید گرفت. از طرفی این نخستین اردوی تیم ملی بعد از مدت‌ها تعطیلی بود ما امیدواریم بین ما و تیم ملی مردان فرقی قائل نشوند. ما نیز فرزندان همین سرزمین هستیم و برای پرچم سه‌ رنگمان به میدان می‌رویم و امید داریم همچون تیم ملی آقایان ما را نیز در اردوهای آینده واکسینه کنند. ما چند بازی تدارکاتی در پیش رو داریم و مسلما سلامتی بازیکنان خیلی مهم است.

وی در خصوص حضور مربیان آقا در تیم ملی بانوان گفت: من همیشه موافق حضور مربیان مرد در کادر فنی تیم‌های بانوان بودم. ما دفعات قبل نیز این تجربه را داشته‌ایم  و بسیار خوب است که این نگاه‌ها بزرگتر و وسیع‌تر شده است و اجازه می‌دهند مربیان مرد در کنار ما باشند و ما را تمرین دهند. فکر می‌کنم همین موضوع‌های کوچک باعث پیشرفت فوتبال بانوان می‌شود. ما قبلا با آقای ایراندوست کار کرده‌ایم و نتیجه آن را به خوبی دیده‌ایم من همیشه از این موضوع استقبال کردم و مطمئنم ما از تجربیات مربیان آقا بهترین استفاده را خواهیم کرد.

قنبری در خصوص شهرآورد پایتخت نیز گفت: بازی زیبایی بود اما ما توقع داشتیم تا این دیدار با هیجان بیشتری دنبال شود حتی اگر مساوی شود. پرسپولیس نیز به خوبی شایستگی خود را نشان داد و از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کرد و موفق شد برنده بازی باشد و از این تیم چیزی جز پیروزی انتظار نمی‌رفت.

وی در خصوص اظهارت وزیر ارتباطات بعد از این دیدار اظهار داشت: به نظر من هر آدمی حق اظهار نظر در  دارد. اما هواداران پرسپولیس و استقلال تعصب و حساسیت زیادی روی تیم خود دارند و به نظرم آقای جهرمی شیطنت کرد و این موضوع به مزاج استقلالی‌هاخوش نیامد و به نظر من لازم نبود ایشان چنین واکنشی نشان دهند.

وی در پایان در خصوص حضور سرخابی‌ها در فوتبال بانوان گفت: اکنون تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در لیگ بانوان صاحب تیم هستند و شرایط قابل قبولی را در اختیار دارند. تیم‌های استقلال پرسپولیس و تراکتور نیز می‌توتانند در این عرصه وارد شوند و خیلی راحت تیم بانوان را اداره کنند و از طرفی می‌توانند به پیشرفت فوتبال بانوان کمک کنند. حضور این تیم‌های نامدار می‌تواند فوتبال بانوان را حرفه‌ای‌تر کنند و از مدیران تیم‌های لیگ برتری تقاضا دارم اگر می‌توانند تیم‌داری کنند به این عرصه ورود کنند و امیدوارم روزی استقلال و پرسپولیس از فوتبال بانوان صاحب تیم شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز