خبرگزاری کار ایران

مطهری: استراتژی تیم حریف مقابل ما قابل درک بود/ بازی‌ها تمام می‌شوند ولی روحیه جوانمردی باقی می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۵۸

مربی پرسپولیس در مورد برتری پرگل مقابل شاهین بندرعامری صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با شاهین بندرعامری حضور یافت و در ابتدا گفت: جا دارد از مردم بوشهر و هواداران شاهین و هواداران خودمان در بوشهر تشکر کنم که از لحظه ورودمان لطفشان قابل ستایش است و از آن‌ها تشکر ویژه دارم. اگر بخواهیم به عقبه شاهین برگردیم، ما در یک خانواده هستیم و همیشه حس برادری و مودت بوده و من خواستم تشکر ویژه کنم.

او درباره بازی عنوان کرد: تیم شاهین بندرعامری قابل احترام است و طبیعی است که شما مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید، همچین استراتژی را استفاده کنید. سعی داشتند خوب دفاع کنند و از ضد حملات استفاده کنند و از بازیکنان سرعتی در بخش حمله بهره ببرند. بعد از دربی، بازی به آن بزرگی، تیم ما یک مقدار از لحاظ ذهنی و فیزیکی همه انرژی اش را برای آن بازی گذاشته بود. ما 5 بازیکن را نداشتیم و دچار آسیب دیدگی بودند و به همین خاطر در نیمه اول آن اتفاق افتاد و گل خوردیم.

وی افزود: اما همانطور که همیشه تلاش می‌کنیم فوتبال خودمان را دیکته کنیم به حریف، در نیمه دوم با تغییرات، نمایش خودمان را عملی کنیم. دوباره کانال های کناری را فعال کردیم و دو گل را به این شکل زدیم. همه بچه ها خوب و زحمتکش و جنگجو کار کردند. به آن‌ها و هواداران تبریک می‌گوییم. ما 5 خرداد سال پیش بعد از مشکلات کرونا کارمان را آغاز کردیم و یک سال سخت را داریم و در حال تمرین، سفر و بازی هستیم. ما اصلا استراحت نداشتیم و این یک فشار مضاعف را به تیم وارد کرده. در مجموع از نتیجه بازی و نوع فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستیم و برای شاهین بندرعامری هم آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد عملکرد تیم شاهین توضیح داد: تیم خوب و جوانی هستند. یکی دو بازیکن باتجربه هم داشتند و امروز باتوجه به حریف استراتژی را انتخاب کردند. من آرزوی بهترین ها برایشان در لیگ دو دارم. تیم قابل احترامی هستند و نفرات خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

مطهری درباره حواشی فوتبال برتر عنوان کرد: گروه فنی و مدیریت باشگاه ما، همگی اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. ما متعهدانه از راس مدیریت تا بقیه ارکان باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، سعی کردیم همیشه حرفه ای و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم. این که می‌گویید حاشیه، ما همیشه راه خودمان را رفتیم. آقای پیروانی همیشه از حقوق پرسپولیس دفاع می‌کنند و همیشه تلاششان را برای پرسپولیس انجام می‌دهند.باید حرمت ها را حفظ کنیم و روح ورزش همین را می‌گوید. باید به بزرگترها احترام بگذاریم، این بازی‌ها می‌آید و می‌رود اما باید جوانمردانه رقابت کنیم. ما مربیان و باشگاه ها باید جنبه باخت را بالا ببریم و زمان باخت، توپ را در زمین وزیر و وکیل نندازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز