خبرگزاری کار ایران

پولادگر: به موفقیت بانوان تکواندوکار ایران امید زیادی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۴۶

رییس فدراسیون تکواندو گفت: به موفقیت دختران تکواندوی ایران در مسابقات گزینشی المپیک امید زیادی دارم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های گزینشی المپیک و پارالمپیک توکیو در رشته تکواندو از ۳۱ اردیبهشت‌ تا 2 خردادماه به میزبانی شهر «امان» پایتخت اردن برگزار می‌شود و دختران هوگوپوش کشورمان برای کسب سهمیه به مصاف رقیبان خود می‌روند.

تیم بانوان تکواندوی ایران، روز گذشته (دوشنبه - 27 اردیبهشت ماه) با ترکیب مهلا مومن‌زاده و ناهید کیانی و سرمربیگری مهرو کمرانی، راهی اردن شد. تیم پارالمپیک نیز چهارشنبه با ترکیب فاطمه دودانگه و رایحه شهاب و با هدایت عاطفه کشاورز عازم اردن خواهد شد.

«سیدمحمد پولادگر» رییس فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط دختران تکواندوی ایران، اظهار داشت: به تیم‌های اعزامی امید زیادی دارم. آنها با تمام توانشان در تمرینات حاضر شدند و انگیزه بالایی برای رسیدن به اهداف خود دارند.

وی افزود: با این شرایط امیدوارم که آنان نمایندگان خوبی برای دختران ایران زمین بوده و به سهمیه دست یابند و سپس در المپیک نیز، مایه غرور و سربلندی زنان کشورمان شوند.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه در این فدراسیون هیچ تفاوتی بین مردان و زنان وجود ندارد، ادامه داد: همه امکانات برابر است و نباید فراموش کنیم در رده‌های سنی، عملکرد تیم‌های دختران ما یا با پسران برابر است و در برخی مواقع نتایج بهتری کسب کرده‌اند.

پولادگر گفت: وظیفه ما حمایت، نگاه برابر و فراهم کردن امکانات است که در این مسیر تفاوتی بین تیم‌های ملی نبوده و بسیار امیدوارم که زنان تکواندوی ایران بتوانند جواز حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را کسب کنند.

وی در ادامه به تیم زنان پاراتکواندو اشاره کرد و توضیح داد: آنان نخستین تجربه بین‌المللی را در پیش دارند و بسیار با انگیزه و شاداب هستند. در نهایت باید بگویم که این تیم‌ها با امید زیادی روی شیاپچانگ حاضر می‌شوند.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه در مسابقات گزینشی اردن تنها نفرات فینالیست به المپیک راه می‌یابند، گفت: ورزشکاری که با غیرت و غرور ملی در میدان حاضر می‌شود، انگیزه مضاعفی برای رسیدن به موفقیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز