خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نسب: اشتباه داوری علیه فولاد زیر سایه حاشیه‌های دربی قرار گرفت/ گل شیمبا با یک چشم قابل تشخیص بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۳۸

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اشتباه داوری بازی ما برابر نساجی زیر سایه حاشیه‌های بازی استقلال و پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی نسب درباره دیدار فولاد برابر نساجی اظهار داشت: قبل از بازی با توجه به شرایط زمین ورزشگاه وطنی می‌دانستیم دیدار دشواری برابر نساجی داریم. به لحاظ فنی به تیممان اطمینان کامل داشتیم و از نظر شرایط روحی و روانی بخاطر پیروزی برابر گل گهر در وضعیت بسیار خوبی بودیم اما متاسفانه مانند سال گذشته که در همین موقع فصل در همین زمان و از همین زمین اشتباه‌های داوری علیه فولاد اوج گرفت در این فصل هم داور اشتباه‌های تاثیرگذاری علیه ما داشت. فصل گذشته هر چه به انتهای فصل نزدیک شدیم اشتباه‌های داوری علیه ما بیشتر شد و همین موضوع شک و شبهه‌‌هایی را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پارسال در سه دیدار مهم برابر نفت پارس جنوبی، صنعت نفت آبادان و نساجی داوری علیه ما بود و داوران با اشتباه‌های تاثیرگذار هفت امتیاز را از ما گرفتند آن هم در شرایطی که با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم دوم در رده سوم قرار گرفتیم و با وجود اینکه شایستگی کامل نایب قهرمانی و صعود مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم مجبور شدیم در پلی‌آف و دیدار برابر العین حاضر شویم.امیدوارم شرایط داوری مثل فصل قبل پیش نرود و این اشتباه‌ها تکرار نشود چون تکرار این اشتباه‌ها ممکن است ذهن آدم را به سمت و سویی ببرد که شاید با واقعیت همخوانی نداشته باشد. تنها چیزی که ما می‌خواهیم اجرای عدالت است و اینکه هر تیمی با توجه به زحمتی که می‌کشد و استحقاقی که دارد نتیجه بگیرد.

مربی تیم فولاد که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد با بیان اینکه ما هم قبول داریم اشتباه داوران جزوی از فوتبال است، افزود: داوران هم انسان هستند و مرتکب اشتباه می‌شوند. بحث من هم این است که اشتباه‌های داوری در لیگ ما سهوی است و نه عمدی اما داوران نباید اشتباه‌های بزرگ مرتکب شوند. در بازی ما برابر نساجی بازیکن حریف نه یک بار بلکه باید دو بار اخراج می‌شد و در صحنه‌ای هم که داور آفساید اعلام کرد حتی با یک چشم هم می‌شد تشخیص داد که آن صحنه آفساید نیست. 

هاشمی نسب تصریح کرد: با توجه به حضور آقای افشاریان که خودش داور قاطعی بود و در دوران داوری‌اش هم اگر اشتباهی مرتکب می‌شد کسی شک نداشت که اشتباهش سهوی است، امیدوارم در کمیته داوران اصلاحاتی انجام گیرد تا داوران با شرایط و تمرکز بهتری مسابقات را قضاوت کنند آن هم در شرایطی که لیگ، روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد. در هفته‌ای که گذشت اشتباه داوری فقط مختص تیم ما نبود و در بازیهای بزرگ و کوچک اشتباه‌های داوری رخ داد. متاسفانه اشتباه داوری بازی ما برابر نساجی زیر سایه حاشیه‌های بازی استقلال و پرسپولیس قرار گرفت اما واقعیت این است ما بازی با نساجی را با اشتباه‌های تیم داوری باختیم و حتی کمک داور هم در فرودگاه بخاطر پرچم اشتباهی که زد عذرخواهی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز