خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و سوم؛ سپاهان بیشترین سهم را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۰۷

بازیکنان سپاهان با درخشش در دیدار مقابل مس رفسنجان بیشترین سهم را در بین برترین های هفته دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در دو روز به پایان رسید و مطابق هر هفته تیمی منتخب از بهترین بازیکنان تیم‌ها که عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند و توانستند در نتیجه بازی موثر ظاهر شوند تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: نیما میرزازاد (نساجی مازندران)

گلر تیم نساجی در هفته بیست و سوم عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و در سایت‌های آنالیز هم بهترین بازیکن تیمش در زمین شناخته شد. نساجی به واسطه یک گل توانست مقابل فولاد به برتری برسد و این گلر تیم قائمهشری بود که با دفع کردن موقعیت‌های تیم حریف از آن یک گل محافظت کرد و نساجی توانست 3 امتیاز مهم کسب کند.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی فر (سپاهان)

در روز درخشان و طلایی سپاهان که توانست با 5 گل از سد مس رفسنجان عبور کند، دانیال اسماعیلی فر هم نقش پررنگی هم در فاز دفاعی و هم در آهنگ هجومی تیمش داشت و بارها نفوذهای به موقعش خط دفاع تیم حریف را آزار داد. اگرچه سهم او از این 5 گل تنها یک پاس گل بود ولی بازهم شایستگی قرار گرفتن در بین برترین‌های هفته را دارد.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

هفته گذشته به جای نژادمهدی محروم وارد ترکیب اصلی سپاهان شد و مقابل پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد خوبش باعث شد نویدکیا این هفته هم او را در ترکیب اصلی قرار دهد و مزد اعتمادش به مدافع گرجستانی را هم گرفت. گولسیانی علاوه بر عملکرد دفاعی کم نقص خودش یک گل هم برای سپاهان به ثمر رساند.

 

مدافع میانی: حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

سرخپوشان در هفته بیست و سوم مهم‌ترین دیدار فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا همچنان در رقابت قهرمانی هم امتیاز با سپاهان باقی بمانند و اگر در این بازی امتیاز می‌دادند کار در ادامه برایشان سخت می‌شد. خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های آنچنانی به استقلال نداد و یک کلین شیت با ارزش برایشان ثبت شد. کنعانی‌زادگان در این میان عملکردی بهتر از سایرین داشت و نماینده خط دفاع پرسپولیس در تیم هفته است.

 

مدافع چپ: امید نورافکن (سپاهان)

نورافکن این روزها تبدیل به یک ستاره در ترکیب سپاهان شده است و در طول فصل به ندرت از او اشتباهی در بازی‌های سپاهان به یاد داریم و در اکثر بازی‌ها جزو نفرات شاخص تیمش بوده است. او مقابل مس رفسنجان هم عملکرد خوبی داشت و با زدن یک گل که روی هوش بالا و فرصت طلبی او به ثمر رسید توانست یکی از خوب‌های تیمش باشد.

 

هافبک دفاعی: علیرضا علیزاده (گل‌گهر)

گل گهر بعد از یک وقفه دوباره روی نوار پیروزی‌هایش در سال 1400 برگشت و توانست این بار ذوب آهن اصفهان را شکست دهد. در این بازی علیزاده مثل دیدارهای اخیر گل گهر عملکرد خوبی داشت و هم در فاز دفاعی توانست به مدافعان تیمش کمک کند و هم در حمله‌ها به خوبی وظیفه پخش توپ از عقب زمین را بر عهده داشت و می‌توان او را بهترین بازیکن گل گهر در این بازی دانست.

 

هافبک دفاعی: مسعود ریگی (استقلال)

خیلی‌ها عقیده دارند نتیجه عادلانه در دربی 95 تساوی بود و استقلال شایسته شکست در این دیدار نبود و پرسپولیس روی یک اتفاق به گل رسید. در این میان برخی از بازیکنان استقلال بودند که توانستند در این بازی عملکرد قابل قبولی از خودشان به نمایش بگذارند و بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی سایت‌های آنالیز سرآمد آنها مسعود ریگی است که کنترل خوبی بر میانه میدان داشت و کم اشتباه ظاهر شد.

 

هافبک هجومی: مرتضی آقاخان (آلومینیوم)

هفته بیست و سوم را شاید بتوان زمان بازگشت یکی از استعدادهای خوب چند سال قبل فوتبال ایران دانست که در پیکان عملکرد خوبی داشت ولی بعد از آن دیگر چیزی از او ندیدیم. مرتضی آقاخان این هفته ستاره تیمش مقابل پدیده بود و تک گل سه امتیازی او مقابل حریف مشهدی این تیم را در جدول چند پله بالا کشید و علیرضا منصوریان از این به بعد حساب بیشتری روی او باز خواهد کرد.

 

هافبک هجومی: محمدرضا حسینی (سپاهان)

حسینی نقش پررنگی در آهنگ هجومی سپاهان دارد و به نوعی طراحی اکثر حملات این تیم بر پایه حرکات او و نفوذش از جناح چپ روی دروازه صورت می‌گیرد. او در دیدار مقابل مس رفسنجان هم پایه گذار تعداد زیادی از حملات تیمش بود و خودش هم با زدن یکی از 5 گل سپاهان در این بازی مزد بازی خوبش را گرفت تا یکی از برترین‌های هفته لقب بگیرد.

 

مهاجم: عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

خیلی‌ها می‌گویند بهترین مهاجمان، فرصت طلب‌ترین مهاجمان هستند که شاید در طول 90 دقیقه بازی عملکرد خاصی از خودشان نشان ندهند ولی در یک لحظه با استفاده از غلفت حریف کار را تمام کنند و به اندازه کل آن 90 دقیقه تعیین کننده باشند. عیسی آل کثیر هم در دربی چنین کاری کرد و شاید با توجه به بازی فشرده استقلال در خط دفاع فرصت چندانی در طول بازی در اختیارش قرار نگرفت ولی یک اشتباه در دفع توپ و آفسایدگیری از سوی استقلالی‌ها باعث شده فرصت رقم زدن اختلاف بازی را پیدا کند و به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

بعد از چند هفته بار دیگر پایش به گلزنی باز شد و توانست برای سپاهان یکی از 5 گل بازی با مس را به ثمر برساند. اگرچه گلی که او زد کار سختی نبود ولی نشان از جایگیری خوبش در محوطه جریمه داشت و به جز آن روی چند موقعیت و گل دیگر سپاهان هم توانست نقش مفید و موثری ایفا کند.

 

تیم منتخب هفته بیست و سوم؛ سپاهان بیشترین سهم را دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز