خبرگزاری کار ایران

اهل شاخه: پیشنهاد دارم ولی فعلا تمرکزم روی صنعت نفت است/ می توانیم استقلال را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۸۰

مدافع صنعت نفت عقیده دارد تیمش توانایی شکست دادن استقلال را خواهد داشت.

محمد اهل شاخه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکرد صنعت نفت در هفته‌های اخیر اظهار داشت: ما فصل را خوب شروع کردیم و تا مقطعی از فصل در جایگاه خوبی در جدول قرار داشتیم اما تیم با مشکلات زیادی مواجه شد. هم مشکلات مالی داشتیم و خیلی مشکلات دیگر که رفته رفته بر روند تیم اثر گذاشت و باعث شد چند هفته‌ای برد نداشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم ادامه داد: خدا را شکر مشکلات مالی برطرف شده است. در بازی آخر مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم اما تساوی هم با توجه به شرایط ما نتیجه رضایت بخشی بود و بعد از چند نتیجه ضعیف به نظرم قابل قبول بود.

مدافع صنعت نفت در باره بازی بعدی این تیم مقابل استقلال گفت: امیدوارم با برد مقابل استقلال هم جایگاه بهتری در جدول برای خودمان دست و پا کنیم و هم از لحاظ روحی دوباره به دوران خوب خودمان برگردیم و شرایط مناسبی در دیدارهای بعدی داشته باشیم. استقلال تیم خوبی است ولی امید دارم بتوانیم پیروز شویم.

اهل شاخه در مورد کار زیر نظر سیروس پورموسوی هم عنوان کرد: ایشان مربی جوان و کار بلدی است و زیر نظر ایشان با وجود به مشکلاتی که داشتیم نتایج رضایت بخشی بدست آوردیم و امیدوارم در بازی های بعد مثل ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در رابطه با صحبت‌های پورموسوی مبنی بر علاقه به میدان دادن به بازیکنان جوان بیان کرد: ایشان در بازی مقابل آلومینیوم و بازی مقابل تراکتور به 4 الی 5 بازیکن 18 و 19 ساله میدان دادند و حتی در ترکیب ابتدایی بازی کردند.

مدافع صنعت نفت در مورد پیشنهاداتش هم گفت: هم اول فصل و هم نیم فصل پیشنهاداتی داشتم ولی فعلا تصمیمی نگرفتم و تمرکزم روی بازی های این چند هفته است که نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و امتیازات از دست رفته در این این چند هفته را جبران کنیم.

محمد اهل شاخه در خصوص پیش بینی قهرمان لیگ برتر می‌گوید: باتوجه به نتایج جدول فکر میکنم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز