خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های بارسا برای روزهای سخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۵۵

رونالد کومان پس از ناهاری طولانی با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، لبخندی از سر رضایت به لب داشت. با نگاه به چهره او می‌شد دریافت که حکم اخراج را دریافت نکرده است.

به گزارش ایلنا، این دو نفر پس از جلسه دوساعته، با یک خودرو محل را ترک کردند و گفته می‌شود که درباره نقشه راه بارسلونا در تابستان صحبت کرده‌اند. البته ابتدا باید گزارش ارزیاب‌های مختلف باشگاه بیاید تا مشخص شود باشگاه در چه وضعیتی از نظر مالی قرار دارد. لاپورتا جایگاه کومان در بارسلونا را رسماً تأیید نکرده است. البته قرارداد این مربی هلندی تا پایان فصل بعد است و به این ترتیب طبیعی است که او تا پایان قراردادش بماند. همچنین لاپورتا نمی‌خواهد این اسطوره سابق باشگاه را اخراج کند و در حال حاضر گزینه مناسبی هم برای جانشینی او در اختیار ندارد. از سوی دیگر، کومان هم کاملاً رضایت لاپورتا را جلب نکرده است.

لاپورتا سه‌شنبه در ورزشگاه سیوتات ده‌والنسیا حضور داشت و دید که بارسلونا برتری دو بر صفر خود را از دست داد و با لوانته 3-3 کرد. این سومین مسابقه‌ای بود که بارسلونا می‌توانست با پیروزی در آن به صدر جدول برسد و این کار را نکرد.

این حس وجود داشت که کومان در هفته‌های گذشته، شجاعت لازم را برای گرفتن تصمیمات نداشته است. او از سیستم دفاع سه‌نفره استفاده کرده و بال‌های تدافعی را به کار گرفته است. او بازیکنانی که سرنوشت بازی را رقم می‌زنند را تعویض کرده تا بتواند بازی‌ها را کنترل کند. کومان حس می‌کند که سبک مربیگری او در این فصل به دلیل تیمی است که در تابستان گذشته به او تحویل داده شده است. به این ترتیب او صحبتی طولانی با لاپورتا داشت تا مشخص شود این گروه را چطور می‌توان برای فصل بعد مدعی‌تر ساخت. کومان، ممفیس دپای را می‌خواهد، نه سرخیو آگوئرو را اما به نظر می‌رسد که اگر بارسلونا بتواند مارتین برایت‌ویت و فیلیپه کوتینیو را بفروشد، جا برای جذب هر دو نفر باز ‌شود.

میرالم پیانیچ، هافبک تیم و جونیور فیرپو، مدافع کناری هم از بارسا خواهند رفت. کومان باز هم یک بازیکن هلندی می‌خواهد: گئورگینیو واینالدوم از لیورپول. باشگاه همچنین اریک گارسیا را از منچستر سیتی جذب می‌کند اما می‌خواهد یک مدافع میانی متمایل به چپ هم به خدمت بگیرد تا او را جانشین ساموئل اومتیتی کند. این مدافع باید بتواند بیشتر از اومتیتی بازی کند.

اما این انتقالات در کنار دو تصمیم بسیار مهم تاریخ اخیر باشگاه قرار می‌گیرند: تمدید قرارداد لیونل مسی و جذب سرمایه بیشتر برای به ثبات رساندن جایگاه باشگاه. حالا همه‌گیری ویروس کرونا دارد به پایان می‌رسد و باشگاه درهایش را به روی گردشگران و تماشاگران باز خواهد کرد. ال‌موندو دپورتیوو گزارش داده که فران رورتر، مدیر ارشد اجرایی جدید باشگاه، به دنبال آن است که 500 میلیون یورو اعتبار بگیرد تا اوضاع مالی باشگاه را به ثبات برساند اما این وام، در کنار قرارداد جدید با مسی، فعلاً متوقف مانده است، چرا که چهار ارزیابی که لاپورتا منصوب کرده، باید اوضاع مالی باشگاه را بررسی کنند. نتیجه گزارش آنها تا دو هفته دیگر اعلام خواهد شد. مسی به باشگاه گفته که می‌خواهد بماند اما در هر حال باید قرارداد مناسبی به او پیشنهاد شود و باشگاه خود را متعهد بداند که تیم را در اوضاع فعلی، تا جای ممکن تقویت می‌کند.

جلسه پنجشنبه لاپورتا و کومان، آخرین جلسه از این نوع نخواهد بود. آنها تصمیمات مختلفی باید بگیرند. اتحاد این دو به این دلیل است که ژاوی و پپ گواردیولا فعلاً نمی‌توانند به تیم لاپورتا ملحق شوند.

کومان می‌داند که رئیس قبلی او را به این باشگاه آورده و زیر نظر او بوده که بارسا در لیگ دچار فروپاشی شده است اما او حس می‌کند مسئول درخشش چند بازیکن جوان و بااستعداد است و می‌خواهد آنها را در فصل دوم هم در اختیار داشته باشد، فصلی که در آن مسی در بارسا مانده و تیم تقویت شده است.

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز